oldtimermeetings

Kijk hier voor events

zouden jullie naar oldimermeetings willen??

- ja
24
92%
- nee
0
Geen stemmen
- weet niet
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 26

LittleGreyWolf

oldtimermeetings

Bericht door LittleGreyWolf » do aug 24, 2006 23:00

wij vroegen ons af ,omdat we eigenlijk wel oldtimers hebben, of we met onze "oudjes"meetings langs willen??
Lichten jullie je antwoord even toe, wel zo leuk toch ?? ;-)

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

ja goed idee

Bericht door andregc » vr aug 25, 2006 11:17

Hallo,

ik ben verder nog nooit bij een meeting geweest, maar als we met een aantal gaan dan lijkt me dat harstikke leuk inderdaad. Dan wil ik eigenlijk wel eerst mijn zilveren type 2 af hebben, of ik moet mijn vriendin zover krijgen dat ze in de andere civic ernaartoe wil rijden, dan heb ik ze allebei bij me. Wat zijn leuke meetings om heen te gaan, een honda meeting zou sowieso leuk zijn denk ik, maar de standaard oldtimer meetings, dan staan we misschien een beetje naar mercedesen en bmw en triumphs te kijken heel de dag, misschien dat dat minder leuk is, maar nogmaals ik weet er dus de ballen vanaf.
Op het forum staan wel foto's van meetings waar leden heen geweest zijn, hoe was dat dan, en wanneer zijn er weer vergelijkbare meetings.

Hou ons op de hoogte.

mvg André
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

Gast

Re: ja goed idee

Bericht door Gast » vr aug 25, 2006 17:15

andregc schreef:Hallo,

ik ben verder nog nooit bij een meeting geweest, maar als we met een aantal gaan dan lijkt me dat harstikke leuk inderdaad. Dan wil ik eigenlijk wel eerst mijn zilveren type 2 af hebben, of ik moet mijn vriendin zover krijgen dat ze in de andere civic ernaartoe wil rijden, dan heb ik ze allebei bij me. Wat zijn leuke meetings om heen te gaan, een honda meeting zou sowieso leuk zijn denk ik, maar de standaard oldtimer meetings, dan staan we misschien een beetje naar mercedesen en bmw en triumphs te kijken heel de dag, misschien dat dat minder leuk is, maar nogmaals ik weet er dus de ballen vanaf.
Op het forum staan wel foto's van meetings waar leden heen geweest zijn, hoe was dat dan, en wanneer zijn er weer vergelijkbare meetings.

Hou ons op de hoogte.

mvg André
wij hebben nu bijv al 2 jaar de rit op koninginnedag in Velp gld, gereden en dat is erg gaaf. Dit jaar waren er 2 honda's en de rest de 'bekende'oldtimers.maar waarom zou een Honda geen oldtimer kunnen zijn ?? ;)

wij willen wel vaker na oldtimer evenementen met ons Bolletje of Wagon, dus wie wil mee ??? ;-)
IN september is er 1 in het midden van het land geloof ik ;-)

Hier de link van de okrv:
http://www.okrv.nl

LittleGreyWolf

Re: ja goed idee

Bericht door LittleGreyWolf » vr aug 25, 2006 17:17

Anonymous schreef:
andregc schreef:Hallo,

ik ben verder nog nooit bij een meeting geweest, maar als we met een aantal gaan dan lijkt me dat harstikke leuk inderdaad. Dan wil ik eigenlijk wel eerst mijn zilveren type 2 af hebben, of ik moet mijn vriendin zover krijgen dat ze in de andere civic ernaartoe wil rijden, dan heb ik ze allebei bij me. Wat zijn leuke meetings om heen te gaan, een honda meeting zou sowieso leuk zijn denk ik, maar de standaard oldtimer meetings, dan staan we misschien een beetje naar mercedesen en bmw en triumphs te kijken heel de dag, misschien dat dat minder leuk is, maar nogmaals ik weet er dus de ballen vanaf.
Op het forum staan wel foto's van meetings waar leden heen geweest zijn, hoe was dat dan, en wanneer zijn er weer vergelijkbare meetings.

Hou ons op de hoogte.

mvg André
wij hebben nu bijv al 2 jaar de rit op koninginnedag in Velp gld, gereden en dat is erg gaaf. Dit jaar waren er 2 honda's en de rest de 'bekende'oldtimers.maar waarom zou een Honda geen oldtimer kunnen zijn ?? ;)

wij willen wel vaker na oldtimer evenementen met ons Bolletje of Wagon, dus wie wil mee ??? ;-)
IN september is er 1 in het midden van het land geloof ik ;-)

Hier de link van de okrv:
http://www.okrv.nl

UUhh ,het domme blondje vergeet in te loggen :oops:

Gast

oldtimer meetings

Bericht door Gast » di sep 26, 2006 00:18

hallo allemaal

lijkt me een goed idee om eens met zijn allen naar zo'n meeting te gaan.
Ik ben de volgende keer wel van de partij
alleen zou iemand me dan een mail willen sturen over wanneer en waar.
want ik heb niet elke dag de tijd om op het forum te kijken.

groeten Rene

bolletje1978
Berichten: 406
Lid geworden op: do sep 11, 2003 09:28
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door bolletje1978 » di sep 26, 2006 09:17

lijkt me een goed idee om eens met zijn allen naar zo'n meeting te gaan.
daar heb ik het al vaker overgehad, maar en schijnen weinig mensen te zijn die hun Honda als oldtimer zien, ik doe dat wel en doe aan een aantal oldtimer evenementen mee, zoveel mogelijk, zeker nu ik er 2 heb!!

Gast

meeting

Bericht door Gast » di sep 26, 2006 21:59

om eerlijk te zijn dacht ik ook dat een honda civic (bolletje) nog niet echt tot een oldtimer behoorde.
maar ik ben het afgelopen weekeinde in westerhaar geweest op een oldtimer en classic festival, om eens te kijken hoe dat is.
er stond daar van alles van echt klassiek tot bv een opel c kadett.
dus als je een honda civic (bolletje) hebt kun je gerust eens naar een meeting heen gaan.
ik heb daar vooral veel leuke gesprekken gehad over onze "oude auto's"
dus als er ergens weer eens een meeting is zou het mischien leuk zijn om daar eens met een stel HVNérs naar toe te gaan.
Ik hoor wel of iemand hier interesse in heeft

groeten Rene

elwincrxlover

Bericht door elwincrxlover » di feb 20, 2007 21:06

het zou mooi zijn als zoiets vaker zou zijn voor honda's of japanners in het algemeen tot 85 of zo, nu bij meetings is te vaak getunede hedendaagse en dan lachen ze je een beetje uit. Zie mijn reactie maar bij de uitnodiging voor wetteren (garage 0st) bij topic meetings.
greetz!

theo

Bericht door theo » zo aug 09, 2009 21:15

Lijkt ons hartstikke leuk om wat meer Hondaatjes te zien

is een leuk oldtimertje die zeker egzien mag worden.

groet Theo

theo

Re: meeting

Bericht door theo » ma aug 10, 2009 11:39

reja68 schreef:om eerlijk te zijn dacht ik ook dat een honda civic (bolletje) nog niet echt tot een oldtimer behoorde.
maar ik ben het afgelopen weekeinde in westerhaar geweest op een oldtimer en classic festival, om eens te kijken hoe dat is.
er stond daar van alles van echt klassiek tot bv een opel c kadett.
dus als je een honda civic (bolletje) hebt kun je gerust eens naar een meeting heen gaan.
ik heb daar vooral veel leuke gesprekken gehad over onze "oude auto's"
dus als er ergens weer eens een meeting is zou het mischien leuk zijn om daar eens met een stel HVNérs naar toe te gaan.
Ik hoor wel of iemand hier interesse in heeft

groeten Rene
Wat leuk die foto ...Lijkt ons bolleke wel.
Mooie velgjes ook

Schuttie

Bericht door Schuttie » vr okt 30, 2009 18:21

ik zou graag naar een meeting gaan. Heb ook mee gereden in velp dit jaar op Koninginnedag. Dat is zeer goed bevallen heb een van de forumleden daar nog gesproken met de groene accord. als er een meeting is hoor ik het graag!

Gast

Bericht door Gast » wo dec 23, 2009 11:28

Wij van Hondaclubzuid-limburg organiseren volgend jaar een meeting op Europees niveau en wij zouden het leuk vinden als er ook de oudere Honda's bij zouden zijn,komt steeds vaker voor dat er op meetings ook klassieke Honda's zijn.
Ikzelf ga ook ieder jaar naar verschillende meetings,vooral naar Duitsland,dat zijn de betere meetings,hier in Nederland is het een beetje uitgestorven en/of doodgebloed qua meetings.
Weet niet of dit ook geld voor de oldtimer-meetings

Deze meeting is Hondaropa en word ondersteund door de VhV.Dit is een only Honda-meeting.
Dit is ieder jaar een druk bezochte meeting en we verwachten dan ook ong. 400-450 deelnemers.
Jullie hoeven ook niet bang te zijn dat jullie worden uitgelachen omdat jullie in de ogen van anderen met 'gebakjes' rondrijden,een oldtimer hebben is een kunst apart,ben er nu zelf ook achter gekomen met mijn Prelude 2TH generatie.

Voor info verwijs ik jullie naar www.hondaropa.nl of info@hondaropa.nl
Het bestuur is ook op de hoogte van deze meeting en word waarschijnlijk ook bij jullie in de agenda meegenomen.

Hoe meer zielen,hoe meer vreugde.

Acclaim

Bericht door Acclaim » ma jan 31, 2011 12:35

wat ook erg leuk is om te gaan kijken, de Japan Classic Sunday

wordt georganiseerd door de Toyota Automobiel Club Nederland (tacn.nl)
dat is een meeting voor Japanse oldtimers (25jr en ouder) en youngtimers (15jr en ouder)

de afgelopen jaren ben ik er ook steeds geweest met de Suzuki's maar er staan ook steeds aardig wat Honda's! (Prelude, Civic, NSX) Dit jaar wil ik met de Acclaim gaan

Hans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do nov 09, 2006 16:41
Locatie: Wagenborgen

Bericht door Hans » ma jan 31, 2011 22:42

Lijkt me leuk, heb alleen geen Honda oldtimer meer op dit moment.
Honda Accord 2.4i Type S Aut 2010
Honda Civic 2.0 Type S 2005
Honda Monkey Z125 '23
Yamaha MT01 2011
Yamaha XT500 1977

Plaats reactie