Mijn huidige wagenpark.
Geplaatst: di mar 26, 2013 20:18
Mijn hebbedingetjes:
De gele CRX 1 is mijn tweede auto geweest (heb die zelf in deze combinatie gezet in 1994) die ik gekocht heb. En heb die nu al bijna 20 jaar in mijn bezit waarvan een kleine 18 jaar niet of amper mee gereden te hebben. :???: Maar start hem regelmatig en staat lekker mooi en droog binnen. Goede batterij er in en halve toer en die draait, echte Honda kwaliteit.
De CRX is in die tijd in de plaats gekomen van een 79 Civic met een 1300S motor in. Vandaar ook mijn liefde voor de eerste generatie Civic's.
Zomerspeeltje:
Meerjaren projectje:
CRX VTI 94 met origineel 33000km op de teller. Van de eerste eigenares gekocht (Nederlands vrouwtje van vooraan in de 70). Origineel Belgische wagen.
Momenteel bezig met de ombouw van een niet electrisch dak naar een electrisch dak. Ik was al jaren aan het uitzien (niet heel actief) naar een Samba groene CRX VTI met electrisch dak. En als ik deze dan tegenkwam heb ik maar besloten om het dak om te bouwen. De reden waarom ik absoluut een elektrisch wil hebben is zuiver en alleen voor het knap staaltje techniek van de jaren 90. Nu is dat allemaal normaal van die daken die in de koffer verdwijnen. Maar in die jaren was het zeer gewaagd om dit soort techniek in serieproductie te gebruiken. En deze hebbedingetjes zijn puur om te bewaren, en zo bewaar ik deze techniek erbij.
Aanpassing van de kabelboom. Die zou moeten in orde zijn. Maar zeker zijn we pas als het helemaal af is en werkt.
De gele CRX 1 is mijn tweede auto geweest (heb die zelf in deze combinatie gezet in 1994) die ik gekocht heb. En heb die nu al bijna 20 jaar in mijn bezit waarvan een kleine 18 jaar niet of amper mee gereden te hebben. :???: Maar start hem regelmatig en staat lekker mooi en droog binnen. Goede batterij er in en halve toer en die draait, echte Honda kwaliteit.
De CRX is in die tijd in de plaats gekomen van een 79 Civic met een 1300S motor in. Vandaar ook mijn liefde voor de eerste generatie Civic's.
Zomerspeeltje:
Meerjaren projectje:
CRX VTI 94 met origineel 33000km op de teller. Van de eerste eigenares gekocht (Nederlands vrouwtje van vooraan in de 70). Origineel Belgische wagen.
Momenteel bezig met de ombouw van een niet electrisch dak naar een electrisch dak. Ik was al jaren aan het uitzien (niet heel actief) naar een Samba groene CRX VTI met electrisch dak. En als ik deze dan tegenkwam heb ik maar besloten om het dak om te bouwen. De reden waarom ik absoluut een elektrisch wil hebben is zuiver en alleen voor het knap staaltje techniek van de jaren 90. Nu is dat allemaal normaal van die daken die in de koffer verdwijnen. Maar in die jaren was het zeer gewaagd om dit soort techniek in serieproductie te gebruiken. En deze hebbedingetjes zijn puur om te bewaren, en zo bewaar ik deze techniek erbij.
Aanpassing van de kabelboom. Die zou moeten in orde zijn. Maar zeker zijn we pas als het helemaal af is en werkt.