RH topline 7,5x17'' voor de shuttle
RH topline 7,5x17'' voor de shuttle
ik heb vandaag andere wielen voor mijn shuttle opgehaald rh topline in 7,5x17'' met 185-35-17 ns 2 1 van de wielen is beschadigt maar ga ik repareren de zomer schokdempers moeten er nog op dus hij zakt dan nog een cm of 4 en de bar striping gaat er af dus het word wit met gepolijste wielen ............
Laatst gewijzigd door gerritnsx op wo jan 23, 2013 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- CIVIC GT 1985
- Berichten: 1750
- Lid geworden op: vr mei 08, 2009 21:43
- Locatie: Amsterdam
-
- Site Admin
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
dank jullie voor de complies ,'t is wel fout dan maar beter goed fout de wielen zijn nu gereed om te worden gemonteerd dat gaat morgen gebeuren tevens zet ik de auto dan weer op de zomer rijhoogte ze is weer apk en lpg gekeurd (eerst een jaar zonder lpg keuring gereden de instalatie is nu betaald door besparing op brandstof en wegenbelasting),ik heb net de laatste hand aan de wielen gelegt ik heb de letters op het face van het wiel gevuld met dd lak met goldflakes......zo nu effe een paar foto's......greetz gerrit.
rh
thankx man,zo ze zitten er onder en zomerrijhoogte eerder laagte van de week de striping eraf halen en daarna de achterschermranden opknappen daarna de hele auto ff poetesen met de machine en dan kan ze er weer even tegen.
greetz gerrit
greetz gerrit
Laatst gewijzigd door gerritnsx op wo jan 23, 2013 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1354
- Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
- Locatie: Heijen
hey mielko.
je moet er zeker van zijn dat je oliedempers hebt,schuur onderaan ongeveer een cm van de demperbodem schoon boor in de zijkant van de demper een gat van 7mm zorg ervoor dat het gat boven zit als je boord ,als her gat erin zit kiep je de olie in een maatbeker ,dan las je op het gat een 3d moer m6 da's zon langemoer zo'n 20mm en zorg ervoor dat de zuigerstang helemaal is uitgetrokken,kiep ongeveer een kwart tot 1/3de van de olie in een potje en vul het weer aan in je maatbeker met een dikke olie of wat ik heb gebruikt stabilizer van lucas oil......effe goed roeren zodat het van elkaar gaat houden pak een grote injecktie spuit envul de demper terwijl je de zuigerstang langzaam uittrek als de spuit leeg is dan druk je zuiger er weer heel langzaam in en herhaal dat proces tot alle olie er weer inzit zorg er wel weer voor dat het vulgat het bovenste punt is zodat de lucht er gemakkelijk uit kan,als de demper gevuld is draai dat een m6 inbusje met afsluit ring in de demper ,zet de demper recht op zoals onder de auto en beweeg de zuigerstang op en neer als je een helekorte slag maakt voel je een lichte vrije slag voordat de demper harder word naargelang je dat eruit wil hebben nog wat olie toevoegen tot het naar je zin is let wel dat je dit ook bij de andere demper doet .ow ja en hoe dikkere olie je toevoegt hoe harder de demper word.ik heb voor spax instelbaar en die staan nu op zijn hartst dan voelen ze tijdens het rijden nog steeds iets weker als de achter dempers ........................deze info is voor degene die zijn stock dempers ook wil ombouwen naar semisport of sport succes.........ps ik plaats morgen effe een foto van mijn achter demper zodat je een iedee hebt waar te boren...............greetz gerrit.
je moet er zeker van zijn dat je oliedempers hebt,schuur onderaan ongeveer een cm van de demperbodem schoon boor in de zijkant van de demper een gat van 7mm zorg ervoor dat het gat boven zit als je boord ,als her gat erin zit kiep je de olie in een maatbeker ,dan las je op het gat een 3d moer m6 da's zon langemoer zo'n 20mm en zorg ervoor dat de zuigerstang helemaal is uitgetrokken,kiep ongeveer een kwart tot 1/3de van de olie in een potje en vul het weer aan in je maatbeker met een dikke olie of wat ik heb gebruikt stabilizer van lucas oil......effe goed roeren zodat het van elkaar gaat houden pak een grote injecktie spuit envul de demper terwijl je de zuigerstang langzaam uittrek als de spuit leeg is dan druk je zuiger er weer heel langzaam in en herhaal dat proces tot alle olie er weer inzit zorg er wel weer voor dat het vulgat het bovenste punt is zodat de lucht er gemakkelijk uit kan,als de demper gevuld is draai dat een m6 inbusje met afsluit ring in de demper ,zet de demper recht op zoals onder de auto en beweeg de zuigerstang op en neer als je een helekorte slag maakt voel je een lichte vrije slag voordat de demper harder word naargelang je dat eruit wil hebben nog wat olie toevoegen tot het naar je zin is let wel dat je dit ook bij de andere demper doet .ow ja en hoe dikkere olie je toevoegt hoe harder de demper word.ik heb voor spax instelbaar en die staan nu op zijn hartst dan voelen ze tijdens het rijden nog steeds iets weker als de achter dempers ........................deze info is voor degene die zijn stock dempers ook wil ombouwen naar semisport of sport succes.........ps ik plaats morgen effe een foto van mijn achter demper zodat je een iedee hebt waar te boren...............greetz gerrit.
-
- Site Admin
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Ik vond nog een paar mooie Shuttle filmpjes op Youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=q7ZzqBPz4sY
En "de making of" is net zo mooi!!
http://www.youtube.com/watch?v=jFuy0jYIT7Y
Marko
http://www.youtube.com/watch?v=q7ZzqBPz4sY
En "de making of" is net zo mooi!!
http://www.youtube.com/watch?v=jFuy0jYIT7Y
Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973