Zaterdag 12 oktober 2013: Najaarstocht Nippon Classic Cars

Kijk hier voor events
GenkiHonda

Zaterdag 12 oktober 2013: Najaarstocht Nippon Classic Cars

Bericht door GenkiHonda » di okt 08, 2013 23:38

Ook dit jaar is er weer een najaarstocht van Nippon Classic Cars. Echt een aanradertje, vorig jaar was het ook een erg leuke rit met veel verschillende Japanse klassiekers.
Najaarstocht Nippon Classic Cars
Zaterdag 12 Oktober 2013

Op deze zaterdag komen we zoals gebruikelijk weet bij elkaar om bij te kletsen, koffie te drinken en een rondrit te maken bij De Goudreinet te Veenendaal. Verzameltijdstip is om 11,00 uur.

Check even of u zich al heeft opgegeven of doe dat dan zeer vlug omdat ik bij de restaurants door moet geven met hoeveel deelnemers wij komen. Dan kunnen zij hier rekening mee houden met het eventueel inhuren van extra personeel.

Omdat De Goudreinet wordt verbouwd gaan we wel gebruik maken van hun parkeerplaats, maar voor de koffie wijken wij deze keer uit naar het naastgelegen BURGERKING.

De route is uitgezet. De start is dus te Veenendaal. We ontbinden de tocht bij De Smittenberg te Beekbergen. Hier zijn we welkom voor een drankje en eventueel wat te eten. Uiteraard ten laste van de eigen portemonnee.

Ik moet nog op zoek naar een plek voor de pauze. Maar ik ben niet bang dat ik deze niet zal vinden.
De route is deze keer 70 km door een heel mooi gebied.

De eigen bijdrage is nog steeds 2 euro per persoon en kinderen gaan nog steeds gratis mee. Opgaven graag vanaf nu bij Albert. Ag.dolleman@nipponclassiccars.org
Het zou leuk zijn als er meer Honda's mee zouden rijden!

- Stephan

Plaats reactie