Honda Civic 1979

Tja, ook zijn er leden die voor hun Honda een nieuw warm garageplekje zoeken.
Plaats reactie
tette15
Berichten: 39
Lid geworden op: wo apr 17, 2013 16:57
Locatie: Oude Leije

Honda Civic 1979

Bericht door tette15 » wo jul 03, 2013 14:57

Bij deze zet ik mij project te koop. Veel moeite in gestoken inmiddels. Maar kan het financieel niet meer aan om hem af te maken.. De 4de generatie civic is en blijft mijn lievelings auto en dus moet de bol wijken.

In weze is de auto motorisch helemaal klaar. Zit een EN1 blok in met carburateur en alles van de EB3. Ik ben gestrand op het feit dat de versnellingsbak niet wil ontkoppelen. Verder minpunt aan het blok is dat de radiateur nog lek is. Verder is alles oké! nieuwe riemen en filters etc.

Onderstel, daar zou ik nu mee bezig gaan. Remmen lopen iets aan maar het lijkt een kwestie van losrijden. Zonder versnellingen heb ik dat echter nog niet kunnen beoordelen.

interieur, compleet en netjes bruin interieur met houten sportstuurtje.

exterieur, vrijwel roestvrij. Paar kleine plekjes, maar dorpels en bodem zijn snoeihard. Helemaal voorin de motorruimte (bij de koplampen) zit wel een krokant hoekje.

Zolang ik hem nog heb staan blijf ik er wel mee bezig, maar als een liefhebber zich meldt om hem af te maken draag ik graag de sleutels over ;) Zit zelf te denken aan 500,-

Hier snel een foto, zal binnenkort aanvullen met detail foto's!

Afbeelding

minimonster
Site Admin
Berichten: 2203
Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Honda Civic 1979

Bericht door minimonster » do jul 04, 2013 09:08

scherp geprijsd, die ben je zo kwijt....

Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012


Zomer Honda's
-VA360/ 1975 :crazy:
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973

Plaats reactie