NIEUW HONDA FORUM IN NEDERLAND

Gewoon voor al onze onzin die we kwijt willen.
Plaats reactie
Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

NIEUW HONDA FORUM IN NEDERLAND

Bericht door Honda-ronny » wo jun 06, 2012 09:10

Hallo mensen,

Christiaen uit duitsland ( beheerder van hondayoungtimer.de)
heeft mij gevraagd of ik jullie bekend wil maken met het nieuwe honda forum

www.hondayoungtimer.net

een kopie van het duitse forum

dus wie interesse heeft

ronny
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

steelpannetje

Bericht door steelpannetje » wo jun 06, 2012 12:54

"Dankzij deze nette manier we opstaan ​​uit de Allerhande andere auto forums, en dus vertegenwoordigen, dar. En onze auto's, een speciale klasse"

Kun je niet net zo goed google translate loslaten op het duitse forum?

Neem dan een aantal nederlanders in de hand die alles netjes vertalen naar het Nederlands, dit is het gewoon net niet, het halve forum is nog in het Duits.

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

Bericht door Honda-ronny » wo jun 06, 2012 13:21

Ik snap wat je bedoeld, maar let maar op elke dag past christiaen het een en ander aan op de website.
Je kunt ook niet verwachten dat een duitser die de website maakt en onderhoud alles in 1 keer perfect doet, draai het eens om maak zelf eens een duitse site !!
ik heb veel respect voor de manier waarom hij het doet, nee perfectionisten bestaan niet in deze wereld
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

Goelette
Berichten: 409
Lid geworden op: za nov 14, 2009 10:52
Locatie: Geleen

Bericht door Goelette » wo jun 06, 2012 16:38

nu vooral google translate, maar christian heeft mij ook gevraagd om te helpen alles te vernederlandsen op een correcte manier. Dus daar ga ik uiteraard ook mee helpen, het is een leuk en behoorlijk groot forum in duitsland, dus hopelijk wordt het nederlandse ook succesvol.
Honda: CRX AF 1984, CRX AS 1986, CRX AS 1987, CRX HF Spyder 1986, CRX ED9 1988, Civic Roadster ED6 1989, CRX AF-aanhanger, Civic EJ9 1997, Jazz 2005, Ridgeline 2006
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

Bericht door Honda-ronny » wo jun 06, 2012 16:59

Hoi

klopt heeft hij mij ook gevraagd
laten we er iets moois van maken

ronnny
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

honda-henk
Berichten: 1989
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 08:24
Locatie: ermelo
Contacteer:

Bericht door honda-henk » wo jun 06, 2012 17:46

ik meld me gelijk aan superrrrrrrrrrrrrrrrr thanks gr henk
honda civic 1979
honda accord 1977
honda accord 1979
honda accord 1980
honda civic vijf deurs 1979
honda civic 1.6 2003 aut/leer 370000 km
Honda civic 1.8 2011
Honda jazz 1.3 2016
schuur vol onderdelen

Martijn_Prins

Bericht door Martijn_Prins » do jun 07, 2012 12:55

Hij heeft mij hetzelfde gevraagd, maar de zin ervan is me nog niet helemaal duidelijk.

Ik had me juist bij hondayoutimer.de aangemeld om ook een graantje mee te pikken van onze Oosterburen-Hondarijders.
Een Nederlandse versie van hondayoungtimer.de lijkt me wat overbodig, omdat we het HVN forum al hebben, of zie ik dat verkeerd?

Het vertalen is overigens geen probleem, ik spreek wel een aardig woordje Oosterbuurnees...

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

Bericht door Honda-ronny » do jun 07, 2012 13:07

Het nieuwe forum gaat verder dan alleen de eerste generatie civic, het is bedoeld voor het hele gamma, dat is het HVN natuurlijk niet.
Een honda liefhebber kan natuurlijk nu wel kiezen welk forum hij gebruikt. En zeg nu zelf beter een keuze dan geen keuze.
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

Martijn_Prins

Bericht door Martijn_Prins » do jun 07, 2012 13:25

Daar zit natuurlijk iets in, dat bredere gamma en ook de wat jongere auto's.
En beter iets te kiezen als niks te kiezen inderdaad.

steelpannetje

Bericht door steelpannetje » do jun 07, 2012 23:28

Klonk een beetje negatief van mijn kant, wat niet de bedoeling was.
Zolang er nederlanders zijn die meehelpen met het vertalen lijkt het mij eem prima initiatief!

Martijn_Prins

Bericht door Martijn_Prins » vr jun 08, 2012 09:34

"Dankzij deze nette manier we opstaan ​​uit de Allerhande andere auto forums, en dus vertegenwoordigen, dar. En onze auto's, een speciale klasse"

Is inmiddels vertaald naar correct Nederlands na een voorzetje van ondergetekende :)

Gebruikersavatar
Gekke Gerritje
Berichten: 1528
Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
Locatie: West-Terschelling

Bericht door Gekke Gerritje » vr jun 08, 2012 21:08

Haha, ik had me ook net aangemeld op de Duitse site omdat ze inderdaad ook met de youngtimer bezig zijn en bij ons ben ik natuurlijk toch een beetje een vreemde eend.
De Nederlandse site hiervan lijkt me trouwens tamelijk nutteloos.
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966

Plaats reactie