BA2

Is denk ik wel duidelijk he?
Plaats reactie
AWH

BA2

Bericht door AWH » di nov 27, 2018 15:02

Tot mijn grote vreugde kan ik hier mijn jongste aanwinst laten zien. Een 1987 Honda Prelude BA2. Geïmporteerd uit Duitsland door C.I.S. een importfirma.In zeer goede staat,oordeel zelf.

Groet,Auke.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vraag me af of er via deze club wellicht een taxateur te bereiken is welke wellicht clubkorting geeft op een taxatie ?? Of een aanbeveling voor een erkend oldtimertaxateur ?

BVD,Auke.

Hans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do nov 09, 2006 16:41
Locatie: Wagenborgen

Re: BA2

Bericht door Hans » wo nov 28, 2018 08:38

Heel verschrikkelijk gaaf Auke.
Pracht exemplaar zo te zien, veel plezier ermee. :woow:

Hoe heb je hem gevonden als ik vragen mag?
Honda Accord 2.4i Type S Aut 2010
Honda Civic 2.0 Type S 2005
Honda Monkey Z125 '23
Yamaha MT01 2011
Yamaha XT500 1977

DAFKE
Berichten: 809
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Re: BA2

Bericht door DAFKE » wo nov 28, 2018 11:45

Ziet er goed uit. Heb je je andere Prelude ook nog?

Grt. Roland.

AWH

Re: BA2

Bericht door AWH » wo nov 28, 2018 20:47

Hans,

Dankjewel. Ben er ook erg blij mee. Durf er alleen nauwelijks mee te rijden,bang als ik ben voor een deuk.... :roll:
Ik heb deze gevonden door een oproep te doen op het Duitse "Honda Youngtimer" forum,jou welbekend zag ik,of er iemand daar een BA2 te koop wist . Daarop reageerde één v.d. leden dat hij meerdere oldtimers had staan en daarvan de BA2 evt. wel wilde verkopen. Voor een stevige prijs,dat dan weer wel. Maar ik was al zo lang aan het zoeken in meerdere landen en zie er practisch nooit één,zeker niet in deze staat,dat ik mijn spaargeld er maar aangegeven heb. Nu dus weer arm,maar wel met mijn droomauto... :lol:

Groet,Auke.

AWH

Re: BA2

Bericht door AWH » wo nov 28, 2018 21:03

Dafke,

Dankjewel.
De 1985 1.8 EX Prelude heb ik idd ook nog. Maar deze staat eigenlijk wel te koop. Het kan ook te gek natuurlijk. Met pijn in mijn hart dat wel, want ik heb daarin de afgelopen 2 jaar heel veel energie,tijd,geld en liefde ingestoken om deze weer iig technisch helemaal ok te krijgen en een beetje naar mijn zin. De APK was dan ook een fluitje van een cent,kan er weer tegen tot Aug .2020 :woow: De lak is niet de mooiste maar technisch een degelijke auto inmiddels.
Hij staat nog niet op het web,want moet de originele Honda velgen er nog eerst weer onder zetten ipv de lichtmetalen welke er nu onder zitten,maar er hangt al wel een A4 op met de vraagprijs van € 950,-. Daarover valt heel redelijk te praten overigens,maar je moet toch ergens beginnen,nietwaar ?
Als er geïnteresseerden zijn hoor ik dat graag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groet,Auke

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Re: BA2

Bericht door andregc » do nov 29, 2018 11:32

Hele mooie prelude, de mooiste die je kunt kopen vind ik persoonlijk.
En de oude raak je vast ook wel kwijt.

Gr andré
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

AWH

Re: BA2

Bericht door AWH » vr nov 30, 2018 16:40

André,

Dankje.
Ik hoop hem iid te verkopen maar besef me dat dat ms. nog best eens lasting kan zijn. Vrijwel alle 2 gen. Preludes welke te koop stonden toen ik de AB kocht twee jaar geleden,staan nu nog steeds te koop. Dat is dus niet echt bemoedigend,maar we zullen zien. En het is dat het eigenlijk moet,maar het liefst zou ik hem helemaal niet verkopen. Sommige dingen heb je echter niet altijd voor het kiezen.

Groet,Auke

Plaats reactie