Achterbumper Honda Prelude SN

Plaats hier je oproep als je op zoek bent naar onderdelen.
Plaats reactie
HPCtukker

Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door HPCtukker » do jun 20, 2019 18:16

Wachtend voor een rotonde heeft mijn Prelude 1e generatie (1980) een fikse dreun van achteren gehad. Gevolg: schade aan de achterzijde. Ik ben daarom op zoek naar een achterbumper (liefst incl. bumpersteunen) voor mijn Prelude SN. Heeft iemand nog eentje liggen voor een schappelijk prijsje ? Eventueel heb ik ook interesse in bijbehorend bumperoverkappingtje dat net boven de bumper zit. Ik heb Marktplaats, slopers etc. al afgezocht maar niks kunnen vinden. Wie kan mij helpen ?


HPCtukker

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door HPCtukker » di jun 25, 2019 20:34

Ja, veel onderdelen maar geen achterbumper.
Ik heb het hele internet afgestruind maar heb niks en niemand gevonden die een complete achterbumper aanbied.

DAFKE
Berichten: 809
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door DAFKE » wo jun 26, 2019 01:59

Misschien kan je een berichtje sturen aan kale honda freak van dit forum. Hij heeft veel Preludes van de 1e generatie gesloopt. Grt Roland

HPCtukker

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door HPCtukker » wo jun 26, 2019 09:50

Kale Honda freak had ik al meteen ingeseind met de vraag of hij een geschikte achterbumper heeft liggen. Ik wacht nog op zijn antwoord.

DAFKE
Berichten: 809
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door DAFKE » wo jun 26, 2019 12:17


HPCtukker

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door HPCtukker » wo jun 26, 2019 13:33

Ook dat spoor loopt dood. Is niks meer over van die Prelude SN bij Folgera in Drachten.
Overigens bedankt aan iedereen die tot nu heeft meegedacht en meedenkt over waar ik nog terecht zou kunnen voor die achterbumper.

gino1967

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door gino1967 » wo jun 26, 2019 23:21

die in duitsland heeft niet alles op de site staan
heb hem laatst ook iets gevraagd, dat had hij, maar stond niet bij zijn advertentie
zal hem eens vragen

HPCtukker

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door HPCtukker » do jun 27, 2019 09:06

Hoi Gino1967, laat nog even rusten dat in Duitsland. Ik ben namelijk inmiddels viavia een achterbumper op het spoor. Lijkt goed te komen. Niettemin
bedankt voor je aanbod en ik kom er op terug als mijn spoor toch op niets uitloopt (wat ik niet verwacht).

Bart

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door Bart » vr jul 05, 2019 19:46

Een nieuwe oem heb ik liggen, maar is niet gratis, of tegen een zacht prijsje.

HPCtukker

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door HPCtukker » zo jul 07, 2019 21:02

Hoi Bart, dank voor je reactie. Ik hou 't in beraad. Ik ben momenteel nog met iemand anders bezig voor een andere bumper. Dat vlot nog niet zo erg maar loopt nog wel en dat wacht ik eerst nog even af.

HPCtukker

Re: Achterbumper Honda Prelude SN

Bericht door HPCtukker » za jul 13, 2019 13:39

Nadat een deal voor een andere achterbumper in de maak was/leek, ging dat toch ergens mis ! Om het maar een beetje positief te verwoorden: we zullen het er maar op houden dat de Honda oldtimer onderdelenwereld soms ondoorgrondelijk is. Hoe dan ook, ik heb vervolgens de weg van de meeste weerstand gekozen: handen eens flink uit de mouwen gestoken en aan de slag gegaan met mijn eigen gebutste en gedeukte achterbumper. Alles (achterbumper en bumpersteunen alsmede de bumperlip gedemonteerd en onderhanden genomen (recht maken, uitdeuken, spuiten en weer monteren). Allemaal prima gelukt: ziet er weer heel toonbaar uit.
Nogmaals dank aan alle "meedenkers"

Plaats reactie