HVN agenda 2018

Kijk hier voor events
Gesloten
andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

HVN agenda 2018

Bericht door andregc » zo feb 04, 2018 20:16

civic.png
civic.png (404.82 KiB) 5938 keer bekeken
Beste Honda-liefhebbers,

Het is weer tijd om nieuwe plannen te maken voor het komende oldtimerjaar.

Er staan een aantal leuke evenementen op de kalender en de oldtimer wereld wordt steeds enthousiaster. Meer mensen vinden een hobby in het houden, repareren, restaureren van auto’s en dus ook van onze honda’s.
Hieronder een kort overzichtelijk lijstje met daaronder een verder uitleg per meeting.

1. 25 maart (zo) : Voorjaarsmeeting HVN bij Pieter Monte
2. 22 apr (zo) : International Honda Meeting Dongen
3. 20 mei (zo) : Japan Classic Day in Boxtel
4. 26 mei (zat) : Vissekoppenrit van Mielko in Zeeland
5. 9 juni (zat) : HCC meeting Krefeld Duitsland
6. 1 juli (zo) : Japan Classic Sunday in Gemert
7. sept/okt? : Klusmeeting, wie heeft een idee?
8. 3 nov (zat) : Snertritmeeting HVN Noord-Brabant


1: We trappen het jaar af met de voorjaarsmeeting op zondag 25 maart verzorgd door Pieter Monte in Nijmegen. Zorg dat je auto er klaar voor is. Nadere informatie volgt op een aparte forum pagina.

2: 22 april wordt er een grote honda meeting georganiseerd in Dongen (tussen Breda en Tilburg). Hierbij worden een paar honderd auto’s verwacht en zijn waarschijnlijk veel mooie auto’s te zien. Leuk als er een paar clubleden naartoe gaan om de klassieke honda’s in het zonnetje te zetten.

3: 20 mei, 1ste pinksterdag. Japan Classic Day in Boxtel. Toegang 8,5 euro in voorverkoop of 9,5 bij de deur. Je mag met deze ticket ook het museum in, wat het extra de moeite waard maakt. We kunnen ons als club aanmelden en krijgen dan plek op de paddock. http://www.classicpark.nl

4: 26 mei Vissekoppenrit in Zeeland, jaarlijks georganiseerd door Mielko. Erg gezellige dag met een BBQ als afsluiter, iedereen neemt zelf eten en drinken mee. Er is al een topic geopend op het forum.

5: We sluiten weer aan bij de grote Duitse meeting die dit jaar op 9 en 10 juni in Krefeld wordt gehouden (185 km vanaf Utrecht, nabij Düsseldorf). Dit is een tweedaagse meeting, maar vooralsnog zijn we altijd op de zaterdag er naartoe geweest. In colonne er naartoe vanaf Arnhem. Wij stelen vaak de show omdat ze in Duitsland bijna geen bolletjes hebben. Er kan een nachtje gekampeerd worden.

6: 1 juli zondag: Japan Classic Sunday in Gemert, al jaren een veelbezochte meeting voor HVN-leden. Gezellig, mooi grasveld, veel oude Japanse auto’s en ook steeds meer onderdelenhandel wat het extra leuk maakt.

7: Oproep: We zoeken nog een leuke plek voor de zeer populaire klusmeeting, dus wie biedt zich aan en heeft de gelegenheid om wat auto werkzaamheden te laten verrichten bij hem of haar thuis danwel bij een gelegenheid waar dit mogelijk is.

8: 3 november de afsluitende Snertrit. Wederom worden we bij Roland en familie met open armen ontvangen in Noord-Brabant. Puzzelritje, snert en gezelligheid. Locatie wordt nog bekend gemaakt.

Als je andere leuke ideeën hebt dan horen we het graag, heel fijn als mensen zich aanbieden voor het organiseren van evenementen. We zullen de verschillende meetings op het forum steeds aankondigen en bijhouden wie van plan is er heen te gaan.

Tot snel, met vriendelijke groet

Marko en André
Untitled 7.png
Untitled 7.png (591.42 KiB) 5938 keer bekeken
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

mielko
Berichten: 1280
Lid geworden op: di nov 17, 2009 21:13
Locatie: zeeland

Re: HVN agenda 2018

Bericht door mielko » zo feb 04, 2018 21:53

Sleuteldag zou bij mij kunnen.
Ik ben redelijk voorzien van gereedschap,en een minibrug .
Ik woon alleen wel in midden Zeeland.Dat is voor een grote groep een redelijk stukje rijden
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35

minimonster
Site Admin
Berichten: 2201
Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: HVN agenda 2018

Bericht door minimonster » ma feb 05, 2018 08:35

mielko schreef:Sleuteldag zou bij mij kunnen.
Ik ben redelijk voorzien van gereedschap,en een minibrug .
Ik woon alleen wel in midden Zeeland.Dat is voor een grote groep een redelijk stukje rijden
Noord-Groningen hebben we ook al een keer gedaan en ik geloof niet dat daar minder mensen door gekomen waren! :woow:

@Mielko Ik neem wel contact met je op!
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012


Zomer Honda's
-VA360/ 1975 :crazy:
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973

Gesloten