WIE IS MIELKO
Re: WIE IS MIELKO
Allemaal kleine dingen gedaan vandaag.
op MotorForum vond ik een slim idee om de achterkant te verlagen,dus die maar nagemaakt.
Daarna veer terug geplaatst.
Daarna bestaande opgelaste bevestiging los geslepen.En bepaald waar hij moet komen en gehecht.
Op de draaibank met de "bril"de vork poten in diameter verkleind.
Deze waren 44.5MM en een wand dikte van +/-8.5mm
Nu Terug gebracht naar 43mm,en een stukje 41mm om in de bestaande kroonplaat te passen.
Wanneer straks de naloop bepaald is .hoe bepaal ik straks waar de knik in de vork poten moet komen?Is daar een vast gegeven voor ,of word dit optisch bepaald?
Nu hou ik op mijn werk altijd de oud ijzer bakken en afval bakken in de gaten.Alles wat glimt gaat mee naar huis.Zo had ik ooit wat laboratorium machines gesloopt,en wat delen meegenomen.
Deze vond ik tijdens zoeken naar iets anders.
Ik vind het tof! Mooie eindstukken voor de uitlaten *O*
Ook vond ik naast een oud ijzer bak nog iets moois :+
op MotorForum vond ik een slim idee om de achterkant te verlagen,dus die maar nagemaakt.
Daarna veer terug geplaatst.
Daarna bestaande opgelaste bevestiging los geslepen.En bepaald waar hij moet komen en gehecht.
Op de draaibank met de "bril"de vork poten in diameter verkleind.
Deze waren 44.5MM en een wand dikte van +/-8.5mm
Nu Terug gebracht naar 43mm,en een stukje 41mm om in de bestaande kroonplaat te passen.
Wanneer straks de naloop bepaald is .hoe bepaal ik straks waar de knik in de vork poten moet komen?Is daar een vast gegeven voor ,of word dit optisch bepaald?
Nu hou ik op mijn werk altijd de oud ijzer bakken en afval bakken in de gaten.Alles wat glimt gaat mee naar huis.Zo had ik ooit wat laboratorium machines gesloopt,en wat delen meegenomen.
Deze vond ik tijdens zoeken naar iets anders.
Ik vind het tof! Mooie eindstukken voor de uitlaten *O*
Ook vond ik naast een oud ijzer bak nog iets moois :+
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
Re: WIE IS MIELKO
FF zitten na een berg stof happen van al het slijpen en lassen.Dit was best lastig om de 2in1 te maken.En naar een kleinere diameter toe.Maar hij hangt.
Even een biertje en een bedenken wat te doen
Alles zit gehecht ,al denk ik niet dat dit defenitief zo zal blijven.Ik vind hem net te lang.Ook weet ik nog niet wat voor spatbord ik wil gebruiken.
Ik zat zelf te denken aan een aanhangwagen spatbord,die zijn in vele vormen te koop.
Ik heb wel de fiets even op zn poten gezet.Om eens te zien hoe laag hij word.
Best netjes.
Uit de oud ijzer bak viste ik een mantel van een stoom koeler,deze is mooi van RVS .Deze zal mooi als extra benzine tank worden gebruikt.Op het oog is hij al groter dan de originele 2e tank.Maar dan mooier (vind ik )
Even een biertje en een bedenken wat te doen
Alles zit gehecht ,al denk ik niet dat dit defenitief zo zal blijven.Ik vind hem net te lang.Ook weet ik nog niet wat voor spatbord ik wil gebruiken.
Ik zat zelf te denken aan een aanhangwagen spatbord,die zijn in vele vormen te koop.
Ik heb wel de fiets even op zn poten gezet.Om eens te zien hoe laag hij word.
Best netjes.
Uit de oud ijzer bak viste ik een mantel van een stoom koeler,deze is mooi van RVS .Deze zal mooi als extra benzine tank worden gebruikt.Op het oog is hij al groter dan de originele 2e tank.Maar dan mooier (vind ik )
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
Re: WIE IS MIELKO
Vandaag iets zwaarders .FF rust
Vandaag voorbochten verbonden,er moest een slip-on verbinding tussen anders kan de pijp er niet af natuurlijk.Veel slijpen passen en prutsen.Uiteindelijk toch nog een hoekje van de koelribben af moeten zagen om hem demontabel te maken.Helaas,maar dat moet dan maar.
Maar ik ben niet ontevreden
Toen eind stukken ingekort ,en alles afgelast in de hoop dat niet alles als een banaan krom zou trekken.Alle lassen in 4 stappen rond om gelast .
Gelukkig paste alles nog
Vandaag voorbochten verbonden,er moest een slip-on verbinding tussen anders kan de pijp er niet af natuurlijk.Veel slijpen passen en prutsen.Uiteindelijk toch nog een hoekje van de koelribben af moeten zagen om hem demontabel te maken.Helaas,maar dat moet dan maar.
Maar ik ben niet ontevreden
Toen eind stukken ingekort ,en alles afgelast in de hoop dat niet alles als een banaan krom zou trekken.Alle lassen in 4 stappen rond om gelast .
Gelukkig paste alles nog
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
Re: WIE IS MIELKO
Vandaag de band van de velg gehaald,en nog heel even met de slijpschijf op het velg bed.
Ik had al 2 smaken banden besteld om te passen:
- Vredestein Quatrac 3 145/65 R15 72 T all season
- Hankook Winter I-Cept Rs W442 155/65 R15 77 T M/S
Dat kleine beetje heeft toch geholpen
YES!!! De 155 past zonder probleem!
Dat scheelt een berg werk
Het 135-80-15bandje wat ik als eerst gepast heb ,dat heb ik op de toekomstige voorvelg gedaan om te kijken hoe een klein wiel staat .
De velg is een thuis komer velg van een HONDA CRX del sol.Die hebben ook 15inch thuiskomers.
Ik had al 2 smaken banden besteld om te passen:
- Vredestein Quatrac 3 145/65 R15 72 T all season
- Hankook Winter I-Cept Rs W442 155/65 R15 77 T M/S
Dat kleine beetje heeft toch geholpen
YES!!! De 155 past zonder probleem!
Dat scheelt een berg werk
Het 135-80-15bandje wat ik als eerst gepast heb ,dat heb ik op de toekomstige voorvelg gedaan om te kijken hoe een klein wiel staat .
De velg is een thuis komer velg van een HONDA CRX del sol.Die hebben ook 15inch thuiskomers.
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
- Gekke Gerritje
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
- Locatie: West-Terschelling
Re: WIE IS MIELKO
Gaaf!!
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
-
- Site Admin
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: WIE IS MIELKO
Had jij nog een cx? Of heb jij deze grasmaaier gemaakt??
http://alexmiedema.nl/2015/05/23/leukst ... aier-ooit/
Marko
http://alexmiedema.nl/2015/05/23/leukst ... aier-ooit/
Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Re: WIE IS MIELKO
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
Re: WIE IS MIELKO
Zo ,een mooie mijlpaal,de shadow loopt!!!
En dat is fijn ,want ik heb hem gekocht zonder dat hij liep. :+
Carburateurs zijn voorzien door een tovami kitje van ruud frederiks .Daar zal hij een stuk feller van worden.
Uiteindelijk met veel denk werk en diverse werkplaats handboeken uitgeplozen hoe de kabel spaghetti nu werkt.
Het blijkt dat de kabel tekening in de haynes wph niet correct is.Ik zal later alles uitleggen hier als ik tijd heb om alles uit te tekenen .
Uiteindelijk met dit kleine hoopje draait de motor.zonder shindegen en icu-13 modules 8-)
Als ik er 12V en massa en een startpulse van de start knop op zet loopt hij met 1 slag
Dan heeft er ook een huwelijk plaats gevonden,de motor en bak zitten echtelijk verbonden *O*
Veel uren besteed aan het zelf maken van ogen en oren .
En is het lelijke plastic spatbord vervangen door een stalen variant ,VEEL mooier.
Vind ik tenminste
Vandaag iets waar ik lang tegen op zag,de afbouw van de voorvork.
Omdat ik eigenlijk niemand vond die mij dikke pijpen zonder problemen kom buigen heb ik het maar anders gedaan.
Gewoon zagen en lassen.Ik heb 8mm wand dikte,en als ik dat staks met TIG aflas,dan is het strek genoeg .
Ik heb eerst 2 kleine conussen gedraaid die in de holle balhoofds pen vallen.Door de conussen heb ik een staaf die echt recht was doorheen gestoken.Die heb ik dus vanuit balhoofd pen helemaal laten doorsteken tot op de grond.Dit afgetekend op de grond.Nu wist ik dus het draaipunt.
Vervolgens het wiel met ondervork er onder gezet en bekeken waar ik de knik in de vork buizen wilde.
Doordat de fiets al een behoorlijke vlakke hoek heeft samen met mijn behoorlijk verlaging was eigenlijk maar weinig knik nodig.
Daarna heb ik 2 bussen gedraaid ,met daarin weer 2 bronzen bussen ,dit als scharnier punt voor onder de vorkpoten.Ik heb in de buitenste bus inwendig weer een smeer kamer gedraait,die van buiten af weer gevoed word door een smeernippel.
Straks dus gewoon af en toe met de vetspuit rond.
Ik wilde namelijk geen kogellagers.Omdat ik van mening ben dat kogel lagers zijn om rond te draaien.En niet een paar graden te scharnieren.
Op de freesbank met de juiste boor de radius in de bijp gemaakt,zodat mijn scharnier bus mooi aansloot.
Op mijn werk had ik op de zetbank al 2 beugels gemaakt met 3 gaten om straks eventueel wat te kunnen stellen.In het midden heb ik nu 3 cm naloop.
Dan de veren er op .
Helaas kwam ik er nu wel achter dat mijn lekker dikke voorband net te dik is,en tegen de beugels van de scharnier bussen aanloopt.GRRRRRRR.Je moet ook overal aan denken :(
Dus het word een iets smallere band,of ik moet geluk hebben dat wanneer ik iets van de kop van de bout wat afhaal,of ik dan wel genoeg ruimte heb.......
Alles zit nu alleen gehecht met MIG,ik ga straks alles af lassen met TIG want ik heb gemerkt dat mig toch niet de sterkste verbinding is die er is.Toen ik alles op de grond liet zakken om te zien of er vering in zat brak de hechting zo van de vorkpoot af.Verschil tussen dik en dun materiaal is lastig.Want het dunne vloeit mooi terwijl de ander nauwelijks smelt en hecht.
Met tig kun je veel mooier je smeltbed zien.
Morgen beugel maken voor de koplamp.en een lekproef doen op mijn rvs brandstof tank .Deze moet straks in de koffer van de bak komen .27 Liter !! *O*
Het verbaast mij zo hoe lang je over sommige klusjes doet,vandaag de remmerij af gemaakt.
Dat wil zeggen schetsplaten iets aangepast, "even" een paar oortjes maken.
Stukje strip afzagen,gatje boren,souvereinen,beugeltje mooi afronden,passen,weer aanpassen,dan weer passen.Even hechten nadat je je rot hebt gezocht naar iets om het oortje vast te houden .
Nog eens kijken ,toch niet mooi vinden.Weer opnieuw beginnen.
Om na 4,5uur later een simpel klusje te klaren......
Nu staan de schetsplaten wel mooi in lijn met de voorvork.
Staan de "schoorstangetjes"in lijn met de onderbrug .
En kan het geheel nog scharnieren ook.
Even............
En nu moeten de remslangen nog netjes worden aan gesloten.....
En dat is fijn ,want ik heb hem gekocht zonder dat hij liep. :+
Carburateurs zijn voorzien door een tovami kitje van ruud frederiks .Daar zal hij een stuk feller van worden.
Uiteindelijk met veel denk werk en diverse werkplaats handboeken uitgeplozen hoe de kabel spaghetti nu werkt.
Het blijkt dat de kabel tekening in de haynes wph niet correct is.Ik zal later alles uitleggen hier als ik tijd heb om alles uit te tekenen .
Uiteindelijk met dit kleine hoopje draait de motor.zonder shindegen en icu-13 modules 8-)
Als ik er 12V en massa en een startpulse van de start knop op zet loopt hij met 1 slag
Dan heeft er ook een huwelijk plaats gevonden,de motor en bak zitten echtelijk verbonden *O*
Veel uren besteed aan het zelf maken van ogen en oren .
En is het lelijke plastic spatbord vervangen door een stalen variant ,VEEL mooier.
Vind ik tenminste
Vandaag iets waar ik lang tegen op zag,de afbouw van de voorvork.
Omdat ik eigenlijk niemand vond die mij dikke pijpen zonder problemen kom buigen heb ik het maar anders gedaan.
Gewoon zagen en lassen.Ik heb 8mm wand dikte,en als ik dat staks met TIG aflas,dan is het strek genoeg .
Ik heb eerst 2 kleine conussen gedraaid die in de holle balhoofds pen vallen.Door de conussen heb ik een staaf die echt recht was doorheen gestoken.Die heb ik dus vanuit balhoofd pen helemaal laten doorsteken tot op de grond.Dit afgetekend op de grond.Nu wist ik dus het draaipunt.
Vervolgens het wiel met ondervork er onder gezet en bekeken waar ik de knik in de vork buizen wilde.
Doordat de fiets al een behoorlijke vlakke hoek heeft samen met mijn behoorlijk verlaging was eigenlijk maar weinig knik nodig.
Daarna heb ik 2 bussen gedraaid ,met daarin weer 2 bronzen bussen ,dit als scharnier punt voor onder de vorkpoten.Ik heb in de buitenste bus inwendig weer een smeer kamer gedraait,die van buiten af weer gevoed word door een smeernippel.
Straks dus gewoon af en toe met de vetspuit rond.
Ik wilde namelijk geen kogellagers.Omdat ik van mening ben dat kogel lagers zijn om rond te draaien.En niet een paar graden te scharnieren.
Op de freesbank met de juiste boor de radius in de bijp gemaakt,zodat mijn scharnier bus mooi aansloot.
Op mijn werk had ik op de zetbank al 2 beugels gemaakt met 3 gaten om straks eventueel wat te kunnen stellen.In het midden heb ik nu 3 cm naloop.
Dan de veren er op .
Helaas kwam ik er nu wel achter dat mijn lekker dikke voorband net te dik is,en tegen de beugels van de scharnier bussen aanloopt.GRRRRRRR.Je moet ook overal aan denken :(
Dus het word een iets smallere band,of ik moet geluk hebben dat wanneer ik iets van de kop van de bout wat afhaal,of ik dan wel genoeg ruimte heb.......
Alles zit nu alleen gehecht met MIG,ik ga straks alles af lassen met TIG want ik heb gemerkt dat mig toch niet de sterkste verbinding is die er is.Toen ik alles op de grond liet zakken om te zien of er vering in zat brak de hechting zo van de vorkpoot af.Verschil tussen dik en dun materiaal is lastig.Want het dunne vloeit mooi terwijl de ander nauwelijks smelt en hecht.
Met tig kun je veel mooier je smeltbed zien.
Morgen beugel maken voor de koplamp.en een lekproef doen op mijn rvs brandstof tank .Deze moet straks in de koffer van de bak komen .27 Liter !! *O*
Het verbaast mij zo hoe lang je over sommige klusjes doet,vandaag de remmerij af gemaakt.
Dat wil zeggen schetsplaten iets aangepast, "even" een paar oortjes maken.
Stukje strip afzagen,gatje boren,souvereinen,beugeltje mooi afronden,passen,weer aanpassen,dan weer passen.Even hechten nadat je je rot hebt gezocht naar iets om het oortje vast te houden .
Nog eens kijken ,toch niet mooi vinden.Weer opnieuw beginnen.
Om na 4,5uur later een simpel klusje te klaren......
Nu staan de schetsplaten wel mooi in lijn met de voorvork.
Staan de "schoorstangetjes"in lijn met de onderbrug .
En kan het geheel nog scharnieren ook.
Even............
En nu moeten de remslangen nog netjes worden aan gesloten.....
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
- Gekke Gerritje
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
- Locatie: West-Terschelling
Re: WIE IS MIELKO
Gaaf!!! Hier hou ik wel van.
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
Re: WIE IS MIELKO
De gouden Mielko handjes aan het werk.
groeten andré
groeten andré
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo
-
- Site Admin
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: WIE IS MIELKO
Hey,mielko schreef:..................
Even............
---....
.....
Goed bezig Mielko!!!
Scharniert deze remklauw beugel niet tegen de veer? ...
Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
-
- Site Admin
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: WIE IS MIELKO
Ah,
Ik zie het al, je hebt hem gesteund op de voorvork met een reactie stang achter de veer langs.... Lijkt wel een C90 :)
Marko
Ik zie het al, je hebt hem gesteund op de voorvork met een reactie stang achter de veer langs.... Lijkt wel een C90 :)
Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Re: WIE IS MIELKO
FF een berg knippen plakken van een ander forum .maar de pret is er niet minder om
Lekker gehobby'd 2 houders gemaakt voor de toeter en startknop .
Ook op het www een oude motor gevonden met dezelfde kleuren die ik in mijn kop heb.Ik vind het een mooie fiets !
De bedrading is al weer een eind,alleen nog knipperlicht verzinnen .Ik moet alleen nog bedenken welk soort schakelaar ik ga gebruiken.
Achterbrug "versiert"met wat koper werk :+
Op marktplaats set nieuwe 2e hands veren gescoord :022:
Uit de oud ijzerbak een brandstof filter gevist!Dus ipv iets weg laten juist in het zicht iets groots plakken :018:
Beetje met verf gespeeld op diverse delen.
En de knipperlicht bediening proef gehangen.
Gewoon een on/off knopje.Dus knipperlicht gewoon aan en uit zetten ,daar waar je naar toe wilt.
Ook het oude (uit het midden) ventiel gat dicht gelast,en een nieuwe in het midden geboord zodat de motor binnenband zijn ventiel juist kwijt kan.
Anders zou het ventiel uit de binnenband scheuren denk ik .
Weer een klein beetje verder.
Nog wat plaatjes an vandaag :
Achterlicht,het ziet er wat knullig uit,maar het werkt!
Een paar plakbiesjes geplakt.Ziet er in mijn ogen een stuk strakker uit!
Een stompje pijp op het frame gelast om de choke knop netjes te kunnen hangen .
Vandaag geen koffie maar een lekker biertje
En als laatste de bak ff terug op zn plaats gezet.
Volgende keer het dicht gepolyestherde gat vlak schuren en een sopje verf geven.
Even afstoffen.
Kleine dingetjes gedaan over de tijd.Ik probeer nu de span voor de zeelandiarun klaar te hebben.Dus moet even doorzetten .
Subframe gekuist ,en ingesopt met verf.
Op de bak een ruitje gemaakt van een oud caravan ruitje .
Van rvs een paar schoren gemaakt.
Het neusje van de bak is ook eindelijk dicht,en de bak is opnieuw geschuurd zodat alles weer wat strakker is geworden.(foto volgt)
To Do:
Bakafstelling doen.
Bak er op en verlichtingskabels aanleggen
Brandstof leidingen op tank in bak aansluiten.
Test rondje rijden,whoehoe!
Lekker gehobby'd 2 houders gemaakt voor de toeter en startknop .
Ook op het www een oude motor gevonden met dezelfde kleuren die ik in mijn kop heb.Ik vind het een mooie fiets !
De bedrading is al weer een eind,alleen nog knipperlicht verzinnen .Ik moet alleen nog bedenken welk soort schakelaar ik ga gebruiken.
Achterbrug "versiert"met wat koper werk :+
Op marktplaats set nieuwe 2e hands veren gescoord :022:
Uit de oud ijzerbak een brandstof filter gevist!Dus ipv iets weg laten juist in het zicht iets groots plakken :018:
Beetje met verf gespeeld op diverse delen.
En de knipperlicht bediening proef gehangen.
Gewoon een on/off knopje.Dus knipperlicht gewoon aan en uit zetten ,daar waar je naar toe wilt.
Ook het oude (uit het midden) ventiel gat dicht gelast,en een nieuwe in het midden geboord zodat de motor binnenband zijn ventiel juist kwijt kan.
Anders zou het ventiel uit de binnenband scheuren denk ik .
Weer een klein beetje verder.
Nog wat plaatjes an vandaag :
Achterlicht,het ziet er wat knullig uit,maar het werkt!
Een paar plakbiesjes geplakt.Ziet er in mijn ogen een stuk strakker uit!
Een stompje pijp op het frame gelast om de choke knop netjes te kunnen hangen .
Vandaag geen koffie maar een lekker biertje
En als laatste de bak ff terug op zn plaats gezet.
Volgende keer het dicht gepolyestherde gat vlak schuren en een sopje verf geven.
Even afstoffen.
Kleine dingetjes gedaan over de tijd.Ik probeer nu de span voor de zeelandiarun klaar te hebben.Dus moet even doorzetten .
Subframe gekuist ,en ingesopt met verf.
Op de bak een ruitje gemaakt van een oud caravan ruitje .
Van rvs een paar schoren gemaakt.
Het neusje van de bak is ook eindelijk dicht,en de bak is opnieuw geschuurd zodat alles weer wat strakker is geworden.(foto volgt)
To Do:
Bakafstelling doen.
Bak er op en verlichtingskabels aanleggen
Brandstof leidingen op tank in bak aansluiten.
Test rondje rijden,whoehoe!
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
Re: WIE IS MIELKO
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
Re: WIE IS MIELKO
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35