Goelette stelt zich voor
-
- Berichten: 1989
- Lid geworden op: zo apr 01, 2012 08:24
- Locatie: ermelo
- Contacteer:
- Gekke Gerritje
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
- Locatie: West-Terschelling
dank u allen :)
Ze zijn inmiddels allemaal gezond en wel thuis.
Heeft iemand al opgemerkt wat mijn favoriete auto is? :)
Ze zijn inmiddels allemaal gezond en wel thuis.
Heeft iemand al opgemerkt wat mijn favoriete auto is? :)
Honda: CRX AF 1984, CRX AS 1986, CRX AS 1987, CRX HF Spyder 1986, CRX ED9 1988, Civic Roadster ED6 1989, CRX AF-aanhanger, Civic EJ9 1997, Jazz 2005, Ridgeline 2006
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
-
- Site Admin
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
-
- Berichten: 406
- Lid geworden op: do sep 11, 2003 09:28
- Locatie: arnhem
- Contacteer:
Re: Goelette stelt zich voor
Update:
Ik heb zojuist in de USA een auto gekocht, die ik nog nooit in het echt gezien heb. Niet alleen deze niet (uiteraard), maar het hele model heb ik nog nooit gezien :) Ik had nooit durven dromen dat ik de kans een keer zou krijgen er een te kunnen bemachtigen, en nu ik hem kreeg kon ik hem niet laten liggen vond ik :)
Merk: Honda
Bouwjaar: 1986
De rest: raad maar eerst eens :) (hint: kijk eens wat voor auto's ik nog meer heb en probeer daar een lijn in te ontdekken :) )
Ik heb zojuist in de USA een auto gekocht, die ik nog nooit in het echt gezien heb. Niet alleen deze niet (uiteraard), maar het hele model heb ik nog nooit gezien :) Ik had nooit durven dromen dat ik de kans een keer zou krijgen er een te kunnen bemachtigen, en nu ik hem kreeg kon ik hem niet laten liggen vond ik :)
Merk: Honda
Bouwjaar: 1986
De rest: raad maar eerst eens :) (hint: kijk eens wat voor auto's ik nog meer heb en probeer daar een lijn in te ontdekken :) )
Honda: CRX AF 1984, CRX AS 1986, CRX AS 1987, CRX HF Spyder 1986, CRX ED9 1988, Civic Roadster ED6 1989, CRX AF-aanhanger, Civic EJ9 1997, Jazz 2005, Ridgeline 2006
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
-
- Site Admin
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Goelette stelt zich voor
Dat wordt dan een Jazz cabrio, of een civic Van ??
Marko
Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Element EX.awd 2003
Civic 2012
Zomer Honda's
-VA360/ 1975
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973
Re: Goelette stelt zich voor
beide niet, maar je zit met een van beide opties in de richting :)
Het is niet helemaal origineel Honda.
Het is niet helemaal origineel Honda.
Honda: CRX AF 1984, CRX AS 1986, CRX AS 1987, CRX HF Spyder 1986, CRX ED9 1988, Civic Roadster ED6 1989, CRX AF-aanhanger, Civic EJ9 1997, Jazz 2005, Ridgeline 2006
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Re: Goelette stelt zich voor
CRX cabrio??? die stond pas op Ebay te koop
daily:
CR-V diesel
hobby:
civic 78
S800 coupe 68
civic 77 trackday car
S800 cabrio 67 projekt
CR-V diesel
hobby:
civic 78
S800 coupe 68
civic 77 trackday car
S800 cabrio 67 projekt
Re: Goelette stelt zich voor
jep :)
Een CRX type 1 uit 1986, omgebouwd door Straman.
Ik ben er inmiddels wel achter dat er enkele jaren geleden een in Zweden was, die daarna naar litouwen is gegaan. Dus ik ben niet de eerste in Europa.
Een CRX type 1 uit 1986, omgebouwd door Straman.
Ik ben er inmiddels wel achter dat er enkele jaren geleden een in Zweden was, die daarna naar litouwen is gegaan. Dus ik ben niet de eerste in Europa.
Honda: CRX AF 1984, CRX AS 1986, CRX AS 1987, CRX HF Spyder 1986, CRX ED9 1988, Civic Roadster ED6 1989, CRX AF-aanhanger, Civic EJ9 1997, Jazz 2005, Ridgeline 2006
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Re: Goelette stelt zich voor
De body schijnt hard te zijn, heb ik van diverse bronnen vernomen, behalve de bodem, voorin. Want het dak lekte de laatste jaren. En bij de ingelaste verstevigingsbalken is de aanhechting niet helemaal netjes gemaakt, want precies op die diagonaal zit de roest, verder niks. Omdat dit diagonaal is, ben ik wel van plan om gewoon de hele bodem te vernieuwen.
Verder moeten de deurkappen , voorspatborden etc vervangen worden want daar zijn stukken af gebroken / gebarsten. Maar die heb ik nog liggen en stelt niks voor.
het dak lekt dus, en daarvan moet ik gaan bekijken of ik een nieuwe laat maken, of dat ik het maar gewoon zo laat. Ik denk niet dat ik van plan ben in de regen te gaan rijden namelijk :)
Ten slotte loopt de motor te hoog stationair. Ik ga nog even bedenken of ik gewoon de hele motor vervang voor iets anders (1.6 browntop?) of een europese 1.5, of dat ik de amerikaanse 1.5 er in laat zitten en het probleem met stationair opspoor. Volgens mij heeft hij zelfs al een katalysator, wat de europese nog lang niet hadden toen.
het is een HF, wat volgens mij betekent dat het een "zuinig" model is, met op het dashboard een lampje wanneer je het beste kunt schakelen (gekoppeld aan snelheidsignaal wat daarom dus electronisch is gemaakt). Vind ik niet zo heel spannend maar schijnt wat bijzonders te zijn.
Dus het wordt nog wel een redelijk projectje. Ik overweeg dus de AS coupe of de ed6 cabrio te verkopen.
Van de andere kant vind ik wel dat mijn verzameling "compleet" is als ik een AScoupe en AFcabrio heb, en een ED9coupe en ED6cabrio.
(er staat momenteel ook een ED9 cabrio te koop in duitsland, maar dat is me toch echt te duur met een vraagprijs van €9.900 :) )
Foto's:
Verder moeten de deurkappen , voorspatborden etc vervangen worden want daar zijn stukken af gebroken / gebarsten. Maar die heb ik nog liggen en stelt niks voor.
het dak lekt dus, en daarvan moet ik gaan bekijken of ik een nieuwe laat maken, of dat ik het maar gewoon zo laat. Ik denk niet dat ik van plan ben in de regen te gaan rijden namelijk :)
Ten slotte loopt de motor te hoog stationair. Ik ga nog even bedenken of ik gewoon de hele motor vervang voor iets anders (1.6 browntop?) of een europese 1.5, of dat ik de amerikaanse 1.5 er in laat zitten en het probleem met stationair opspoor. Volgens mij heeft hij zelfs al een katalysator, wat de europese nog lang niet hadden toen.
het is een HF, wat volgens mij betekent dat het een "zuinig" model is, met op het dashboard een lampje wanneer je het beste kunt schakelen (gekoppeld aan snelheidsignaal wat daarom dus electronisch is gemaakt). Vind ik niet zo heel spannend maar schijnt wat bijzonders te zijn.
Dus het wordt nog wel een redelijk projectje. Ik overweeg dus de AS coupe of de ed6 cabrio te verkopen.
Van de andere kant vind ik wel dat mijn verzameling "compleet" is als ik een AScoupe en AFcabrio heb, en een ED9coupe en ED6cabrio.
(er staat momenteel ook een ED9 cabrio te koop in duitsland, maar dat is me toch echt te duur met een vraagprijs van €9.900 :) )
Foto's:
Honda: CRX AF 1984, CRX AS 1986, CRX AS 1987, CRX HF Spyder 1986, CRX ED9 1988, Civic Roadster ED6 1989, CRX AF-aanhanger, Civic EJ9 1997, Jazz 2005, Ridgeline 2006
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Renault: Goelette bus 1954, Goelette pickup 1954
Re: Goelette stelt zich voor
O wat gaaf!!!
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35
Re: Goelette stelt zich voor
super cool, graag in het echt zien.
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo