Even voorstellen: ButerBreaGrieneTsiis

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
ButerBreaGrieneTsiis

Even voorstellen: ButerBreaGrieneTsiis

Bericht door ButerBreaGrieneTsiis » zo sep 25, 2016 17:15

Goedemiddag!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Diedrik, 22 jaar en woon in Friesland. Ik heb sinds gisteren een hele nette Honda Prelude 2.0 uit 2000. Ik heb hem vandaag bij een oud klasgenoot op de brug gehad (hij heeft 3 Preludes staan) om de auto even te controleren. Alleen de remblokken rechtsachter zijn bijna aan vervanging toe en het oliefilter moet vervangen worden. Voor de rest geen gekke dingen.

Er komen in ieder geval nieuwe velgen op en zou er ook graag angel eyes-koplampen in zetten. Misschien nog een sportievere uitlaat er onder.

Mijn liefde voor Honda's heb ik een beetje van mijn vader. Hij heeft onder andere een Accord 2.0 uit ik dacht 1992 gehad en nu een Civic 2.2 diesel uit 2012. Prachtig spul.

Foto's komen nog. Heb wat synchronisatieproblemen van mijn telefoon naar mijn computer...

minimonster
Site Admin
Berichten: 2203
Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Even voorstellen: ButerBreaGrieneTsiis

Bericht door minimonster » zo sep 25, 2016 17:18

Hallo Diedrik,

Welkom bij de club!! Weer een fries erbij! Foto's zijn altijd welkom .. tzt :woow:


Groet,
Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012


Zomer Honda's
-VA360/ 1975 :crazy:
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973

AWH

Re: Even voorstellen: ButerBreaGrieneTsiis

Bericht door AWH » zo okt 09, 2016 19:13

Diedrik,

Mijn naam is Auke en ik ben sinds enige tijd in het bezit van een 2e gen. Prelude uit 1985.Ik zoek hiervoor al een poosje naar een achterbankzitting en ik vraag me af of jouw kameraad wellicht iets heeft liggen van 2e gen. preludes of wellicht adresjes heeft waar ik verder mee kom.
Natuurlijk welkom op dit forum,hopelijk vind je hier wat je zoekt.

Groet,Auke.

Plaats reactie