Re: Even voorstellen, Chris1144
Geplaatst: ma mei 09, 2016 18:27
Er gaat zeker weer dempingsmateriaal in terug komen, ik kan nu enkel met slijpen aan de bodem al merken dat je veel meer lawaai hebt dan wanneer die matten er nog in zaten.
Maar reden voor het verwijderen van de matten was, omdat er links achter moest deze er al uit dit in verband met onder liggende roest. De mat welke in de kuip van de "achterbank" zat moest er ook uit in verband met onderliggende roest. De enige welke ogenschijnlijk dan nog goed waren, waren: de mat in de reserve wiel kuip en de mat rechts boven de reserve wiel kuip. Heb die twee overige matten er dan maar gewoon bij uit getikt puur uit voorzorg, ik wil er zeker van zijn dat ik daar geen roest achterlaat. De matten welke onder de stoelen behoren te zitten zaten er zoiezo al niet meer in toen ik de auto kocht, deze zijn er dan al eens door de vorige eigenaar uitgehaald.
Er gaan zeker matten in terug komen, maar welke? Ik heb nog eerlijk gezegd geen idee, heb namelijk ook al wel wat verder zitten kijkend dan enkel bitumen matten. Maar zodra je daar aan begint dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Het zal echter nog wel even duren voordat er weer voordat er matten in terug gaan, het roest spook heeft namelijk toch nog wel redelijk toegeslagen bij de auto. En door slechte reparaties van voorgangers komt er als maar meer werk aan, heel veel plekken leek de auto "hard" hard te zijn. Echter wanneer je er nu de borstel opzet blijkt het allemaal plamuur te zijn, het is denk ik ook een geluk dat ik zelf het meeste zelf probeer te doen. Maar om dit alles uit te besteden denk ik niet dat het meer geheel verantwoord was geweest.
Zo kom ik dus veel van dit zulk dingen tegen:
Het leek opzich hard te zijn, ze hebben echter gewoon plaatjes op de roest gelast. En het is ook nog eens met niks afgewerkt...
Het was allemaal voor het oog zo mooi hard, echter dit moest er allemaal uit om het weer goed te krijgen:
Maar reden voor het verwijderen van de matten was, omdat er links achter moest deze er al uit dit in verband met onder liggende roest. De mat welke in de kuip van de "achterbank" zat moest er ook uit in verband met onderliggende roest. De enige welke ogenschijnlijk dan nog goed waren, waren: de mat in de reserve wiel kuip en de mat rechts boven de reserve wiel kuip. Heb die twee overige matten er dan maar gewoon bij uit getikt puur uit voorzorg, ik wil er zeker van zijn dat ik daar geen roest achterlaat. De matten welke onder de stoelen behoren te zitten zaten er zoiezo al niet meer in toen ik de auto kocht, deze zijn er dan al eens door de vorige eigenaar uitgehaald.
Er gaan zeker matten in terug komen, maar welke? Ik heb nog eerlijk gezegd geen idee, heb namelijk ook al wel wat verder zitten kijkend dan enkel bitumen matten. Maar zodra je daar aan begint dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Het zal echter nog wel even duren voordat er weer voordat er matten in terug gaan, het roest spook heeft namelijk toch nog wel redelijk toegeslagen bij de auto. En door slechte reparaties van voorgangers komt er als maar meer werk aan, heel veel plekken leek de auto "hard" hard te zijn. Echter wanneer je er nu de borstel opzet blijkt het allemaal plamuur te zijn, het is denk ik ook een geluk dat ik zelf het meeste zelf probeer te doen. Maar om dit alles uit te besteden denk ik niet dat het meer geheel verantwoord was geweest.
Zo kom ik dus veel van dit zulk dingen tegen:
Het leek opzich hard te zijn, ze hebben echter gewoon plaatjes op de roest gelast. En het is ook nog eens met niks afgewerkt...
Het was allemaal voor het oog zo mooi hard, echter dit moest er allemaal uit om het weer goed te krijgen: