Voorstellen

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Gebruikersavatar
Gekke Gerritje
Berichten: 1528
Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
Locatie: West-Terschelling

Re: Voorstellen

Bericht door Gekke Gerritje » di aug 11, 2015 21:42

Mooi man !!!!
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966

Maxnagtegaal

Re: Voorstellen

Bericht door Maxnagtegaal » zo okt 04, 2015 22:38

Dinsdag moet het bolletje APK gekeurd worden.. Vreselijk vind ik het om hem te moeten toevertrouwen aan mijn garage.. Ik laat er ook een nieuwe distributieriem en v snaar op zetten. Gisteren de hele auto in de tectyl gezet en tot mijn plezier gelukkig nergens een spat roest aangetroffen :lol: :lol: :lol:
Ik moet alleen echt iets doen aan mijn deursloten. Waarschijnlijk bekend bij velen dat ze enkel met hard dicht slaan goed sluiten. Bij 1 deur is die " silencer" helemaal weg. vreselijk om die dicht te moeten klappen. Weet iemand een effectieve oplossing?

Gebruikersavatar
CIVIC GT 1985
Berichten: 1750
Lid geworden op: vr mei 08, 2009 21:43
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstellen

Bericht door CIVIC GT 1985 » ma okt 05, 2015 19:29

Beste Max,

Beter laat dan nooit, welkom.

Leuk enthousiast geschreven en een bol liefhebber erbij.

4de gen ook top, zag Civic enige tijd geleden op MP staan.

Have fun en wie weet zien we elkaar op een meeting.

Gr. Remco
HONDA CIVIC 1.5i GT 1985 GREEK WHITE
HONDA HR-V 1.6i 4WD 5D CVT SPORTSPACK 2004 COSMIC GRAY
TOYOTA COROLLA HYBRID 1.8 TAXI AUT 2020 ZILVER

Maxnagtegaal

Re: Voorstellen

Bericht door Maxnagtegaal » ma okt 05, 2015 21:01

Dank je!

Ja mijn 4e gen. Civic ben ik ook nog altijd helemaal weg van. Alleen begint de roest in de achterste wielkasten echt vreselijk te worden ik durf er haast niet meer naar te kijken. Ook de kokerbalken zijn flink bezig..

Jij ook mooie civic's! Blijft ook een gaaf model!

Heb net het bolletje bij de garage gezet. Had van het weekend weer effe olie ververst met van die mooie kroon oldtimer olie. Dat kan ik goed vernemen dat verschil in olie. Bij de APK worden er ook weer nieuwe banden op gezet en distributieriem. Ben echt benieuwd!

Plaats reactie