achterlichten honda prelude 1981

Plaats hier je oproep als je op zoek bent naar onderdelen.
Plaats reactie
freddy

achterlichten honda prelude 1981

Bericht door freddy » vr apr 10, 2015 18:30

hallo. heeft er toevallig iemand 2 nieuwe achterlichten van een prelude eerste generatie te koop. Deze zijn nergens meer te vinden. Deze lichten zouden mijn prelude nog mooier en perfecter maken. Bedankt alvast. Freddy

kale honda freak

Re: achterlichten honda prelude 1981

Bericht door kale honda freak » za apr 11, 2015 11:48

freddy schreef:hallo. heeft er toevallig iemand 2 nieuwe achterlichten van een prelude eerste generatie te koop. Deze zijn nergens meer te vinden. Deze lichten zouden mijn prelude nog mooier en perfecter maken. Bedankt alvast. Freddy
nieuw heb ik ze niet maar gebruikt genoeg

freddy

Re: achterlichten honda prelude 1981

Bericht door freddy » za apr 11, 2015 13:31

bedankt voor u reactie. Ik hoop ze ooit nieuw te vinden. De mijne zijn nog in redelijke staat, enkel de chroom vertoont wat puntjes. Ik heb mijn wagen enkele jaren terug gerestoreerd en veel aan vernieuwd. Nu enkel die lichten nog vinden en dat zal niet simpel worden vrees ik. grtjs Freddy

DAFKE
Berichten: 810
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Re: achterlichten honda prelude 1981

Bericht door DAFKE » za mei 02, 2015 19:10

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

freddy

Re: achterlichten honda prelude 1981

Bericht door freddy » za mei 02, 2015 20:32

de mijne zien er ook zo uit. Ik zoek ze echt wel nieuw. Toch bedankt voor u reactie. Weet dat het niet simpel zal worden om er te vinden maar ik heb tijd en geduld. :lol:

Plaats reactie