Eindelijk mijn onderdelen uitgezocht

Gewoon voor al onze onzin die we kwijt willen.
Plaats reactie
andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Eindelijk mijn onderdelen uitgezocht

Bericht door andregc » zo sep 23, 2012 00:05

hallo mensen,

ik heb me een aantal dagen gestort op mijn civic 1 en 2 onderdelen en alles nu strak in dozen geordend. Heerlijk gevoel, mooie kast eromheen. Voortaan kan ik snel vinden wat ik zoek en snel kijken of ik een bepaald onderdeel heb liggen voor mezelf danwel voor iemand anders.

AfbeeldingAfbeelding

Ook alle nieuwe spullen zitten nu eindelijk verdeeld op onderdelengroep.
Daarnaast nog even wat foto's uit mijn vakantiekiekjes, want je komt toch aardig wat mooi spul tegen. Was met een vriend in een saab 900 turbo naar Zweden. Veel auto dingen ondernomen, waaronder sloperijen en het saab museum. Een Saab Sonnet in geel, beetje de tegenhanger van de s800. De witte saab 93 is de laatste saab ooit gebouwd, gekocht door 10000 liefhebbers en geschonken aan het saabmuseum. De zwarte is de oersaab.
Op een sloperij een crx met stoelverwarming en koplampsproeiers. De roze fiat 500 was ook schattig. Verder heel veel volvo's.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
De laatste foto zit erbij omdat ik op de terugweg nog even mijn nieuwe aanwinst heb bekeken en een week later heb opgehaald.
Daarnaast nog een aantal mooie bussen gezien waaronder deze syncro 16 inch. Totaal maar 2500 van gemaakt in de wereld.
Het kleine honda motortje deed zijn trouwe dienst water van de gletsjer naar de berghut te pompen. Ze zitten ook overal die hondaatjes.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Groeten Andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

hehe

Bericht door Honda-ronny » zo sep 23, 2012 08:06

He he eindelijk orde !

je kunt wel zien waar je werkt !

super want als je lang moet zoeken naar iets waarvan je weet dat je het hebt maar niet kunt vinden is frustrerender dan iets zoeken wat je toch niet hebt.

groeten ronny
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

Gebruikersavatar
Gekke Gerritje
Berichten: 1528
Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
Locatie: West-Terschelling

Bericht door Gekke Gerritje » zo sep 23, 2012 17:16

Netjes hoor!!! Heb je die stoelverwarming er even uit gehaald voor me??
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966

Plaats reactie