honda civic 1200 rs79 v.2
honda civic 1200 rs79 v.2
hier mijn civic uit 1979 hij is mauritius blauw.
voor met accesoires
rechts
achter
links
in de cokpit, riante zetels.
gerestaureerde brommer aangehaakt
ik krijg tevens net als alle leden uitnodigingen voor meetings, helaas ontbreekt het aan een (apk/rijdende) civic en tijd , ik hoop in de nabije toekomst er wel bij te kunnen zijn.
voor met accesoires
rechts
achter
links
in de cokpit, riante zetels.
gerestaureerde brommer aangehaakt
ik krijg tevens net als alle leden uitnodigingen voor meetings, helaas ontbreekt het aan een (apk/rijdende) civic en tijd , ik hoop in de nabije toekomst er wel bij te kunnen zijn.
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: zo jul 17, 2011 11:57
- Locatie: drachten
-
- Berichten: 1989
- Lid geworden op: zo apr 01, 2012 08:24
- Locatie: ermelo
- Contacteer:
Blackrix,
yep daar reed hij altijd, rondjes in het gooi de kleur welke niet origineel is, heb ik van een bmw bedacht, voor ik de civic had al, wat is dit een mooie kleur, hij word heel mooi paars onder tl/kunstlicht, het is parelmoer. en ik neem aan de enige in deze kleur , wat mijn civic destijds "de mooiste ter wereld maakte"
Robetr ltr,
kleur motor, wat een bromfiets is, was een geintje van een collega, deze zou een standaard (auto)kleur bijtinten en dat werd dit :???: in het echt was het mooier omdat ik ook een kwak transparante parelmoer blauwe verf door de blanke lak had gegooit, en de basis voor het paarse kleur, zilvergrijs was waardoor dit een bepaalde diepte geeft.
civicsafari,
nope, even geen tijd ook, aan zin ontbreekt het niet, puur tijd.
honda henk,
de werkzaamheden voor de apk vallen wel mee, een beetje laswerk.
yep daar reed hij altijd, rondjes in het gooi de kleur welke niet origineel is, heb ik van een bmw bedacht, voor ik de civic had al, wat is dit een mooie kleur, hij word heel mooi paars onder tl/kunstlicht, het is parelmoer. en ik neem aan de enige in deze kleur , wat mijn civic destijds "de mooiste ter wereld maakte"
Robetr ltr,
kleur motor, wat een bromfiets is, was een geintje van een collega, deze zou een standaard (auto)kleur bijtinten en dat werd dit :???: in het echt was het mooier omdat ik ook een kwak transparante parelmoer blauwe verf door de blanke lak had gegooit, en de basis voor het paarse kleur, zilvergrijs was waardoor dit een bepaalde diepte geeft.
civicsafari,
nope, even geen tijd ook, aan zin ontbreekt het niet, puur tijd.
honda henk,
de werkzaamheden voor de apk vallen wel mee, een beetje laswerk.
-
- Berichten: 1989
- Lid geworden op: zo apr 01, 2012 08:24
- Locatie: ermelo
- Contacteer:
de restauratie van de rs79v2
toen ik hem in 1996 kocht moest er was nog een lange weg aan vooraf gaan, voor de lak erop kon.
hij is speciaal voor deze restauratie gekocht destijds en ik wist niet echt, of echt niet, waar ik aan begon . als het je werk is raak je al snel verwend met echte auto's, maar ik ben meer dan blij dat ik het ooit eens met een civic gedaan heb
rechts voor ooit eens begonnen.
ik geloof dat er goede standaard eikpunten zijn waar je blindelings vanuit kunt gaan :D
nog meer gaten? oh dan moet de daklijst eraf, wat vervelend nou.
onderaan beginnen: de wielranden waren nog niet helemaal weg, wel overal roestig
onder de lijsten achter het rubber van de achterklep
onder het rubber achter de klep
met goed gereedschap is het het halve werk, jammer dat ik de andere helft ook nog moest doen
schuren en schuren tot je het echt zat bent, en dan moet je nog een beetje.
word vervolgd :arrow:
gr, Patrick
hij is speciaal voor deze restauratie gekocht destijds en ik wist niet echt, of echt niet, waar ik aan begon . als het je werk is raak je al snel verwend met echte auto's, maar ik ben meer dan blij dat ik het ooit eens met een civic gedaan heb
rechts voor ooit eens begonnen.
ik geloof dat er goede standaard eikpunten zijn waar je blindelings vanuit kunt gaan :D
nog meer gaten? oh dan moet de daklijst eraf, wat vervelend nou.
onderaan beginnen: de wielranden waren nog niet helemaal weg, wel overal roestig
onder de lijsten achter het rubber van de achterklep
onder het rubber achter de klep
met goed gereedschap is het het halve werk, jammer dat ik de andere helft ook nog moest doen
schuren en schuren tot je het echt zat bent, en dan moet je nog een beetje.
word vervolgd :arrow:
gr, Patrick