Effe wakkerschudden..

Gewoon voor al onze onzin die we kwijt willen.
Gebruikersavatar
CIVIC GT 1985
Berichten: 1750
Lid geworden op: vr mei 08, 2009 21:43
Locatie: Amsterdam

Effe wakkerschudden..

Bericht door CIVIC GT 1985 » ma jul 18, 2011 22:32

Beste Hondaliefhebbers,

Ik ben zo de gebruikerslijst aan het doorlezen en het valt mij op dat er van de 100 er zo'n 20 actief zijn en dat valt mij een beetje tegen.

Is er geen mogelijkheid dat deze mensen benaderd worden dat ze, zeg maar, actief worden of heb ik dat bij deze gedaan.

Je zou haast zeggen dat er dan toch 100 Hondaatjes moeten zijn met al die forumleden.

Kom op mensen, zet info op het forum, foto's en kom naar meetings toe zodat wij veel meer kunnen uitwisselen met elkaar.

Heb je er toch geen belang bij, delete jezelf dan weer.

Gr. Remco

Hans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do nov 09, 2006 16:41
Locatie: Wagenborgen

Bericht door Hans » di jul 19, 2011 10:25

Ben wel redelijk aktief maar m'n Honda is niet oud genoeg en val daarom een beetje buiten de boot.
Honda Accord 2.4i Type S Aut 2010
Honda Civic 2.0 Type S 2005
Honda Monkey Z125 '23
Yamaha MT01 2011
Yamaha XT500 1977

Etarsa

Bericht door Etarsa » di jul 19, 2011 11:07

Hans schreef:Ben wel redelijk aktief maar m'n Honda is niet oud genoeg en val daarom een beetje buiten de boot.
Zelfde probleem.....auto gaat in stalling en gaat er uit als ie oud genoeg is...
Er rijden nou eenmaal weinig oude Hondaatjes rond dus de club zal op deze manier wel klein blijven :cry:

Etarsa

Bericht door Etarsa » di jul 19, 2011 18:41

henkkok schreef:nee dat maakt niet uit wat voor honda,s heeft u gr henk
Als dat zo is dan veranderen de bestuursleden toch gewoon het concept....alle oude Honda's hetzij NIET gepimped zijn welkom.
Hoe oud ze ook zijn. IPV 20 jaar en ouder......misschien is er dan meer animo. Bij mij ten minste wel !!
Ik krijg soms een beetje een niet welkom gevoel omdat er alleen maar 70ers en een handvol 80's zijn en geen begin 90ers...en verder.
Een beschaafde club voor Honda liefhebbers die de auto origineel laten zijn er niet behalve de HVN !! (een unieke kans !!)
En dan is uitgerekend daar de wens dat de auto 20 jaar en ouder is....jammer.
Misschien tijd voor een fluwelen revolutie.

ALLE Honda's zijn welkom mits ORIGINEEL......we zijn toch vrienden ?

Waar is er anders Honda Vriendenkring Nederland voor als je auto 20 jaar en ouder dient te zijn......

Gebruikersavatar
CIVIC GT 1985
Berichten: 1750
Lid geworden op: vr mei 08, 2009 21:43
Locatie: Amsterdam

Bericht door CIVIC GT 1985 » di jul 19, 2011 19:05

Hallo Etienne,

Je bent in mijn ogen zeker welkom hoor en ik hoop echt niet dat je je buitengesloten voelt.

Misschien is het een goed idee om niet gepimpte Honda's ook deel te laten nemen. Maar dan val ik wel een beetje af hoor...

Er rijden nou eenmaal weinig oude Hondaatjes rond dus de club zal op deze manier wel klein blijven= quote Etarsa, maar kijk wel goed op Marktplaats, staan er best een aantal op, zoek en zij zult vinden..

Gr. Remco
Laatst gewijzigd door CIVIC GT 1985 op di jul 19, 2011 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » di jul 19, 2011 19:13

Etarsa schreef:
henkkok schreef:nee dat maakt niet uit wat voor honda,s heeft u gr henk
Als dat zo is dan veranderen de bestuursleden toch gewoon het concept....alle oude Honda's hetzij NIET gepimped zijn welkom.
Hoe oud ze ook zijn. IPV 20 jaar en ouder......misschien is er dan meer animo. Bij mij ten minste wel !!
Ik krijg soms een beetje een niet welkom gevoel omdat er alleen maar 70ers en een handvol 80's zijn en geen begin 90ers...en verder.
Een beschaafde club voor Honda liefhebbers die de auto origineel laten zijn er niet behalve de HVN !! (een unieke kans !!)
En dan is uitgerekend daar de wens dat de auto 20 jaar en ouder is....jammer.
Misschien tijd voor een fluwelen revolutie.

ALLE Honda's zijn welkom mits ORIGINEEL......we zijn toch vrienden ?

Waar is er anders Honda Vriendenkring Nederland voor als je auto 20 jaar en ouder dient te zijn......
Helaas gaat dat ook niet op. Henk heeft bijvoorbeeld een Civic uit 1977 die volledig gepimpt is. Vier carburateurs, rolkooi, verlaagd,, bloedsnel, etc.. Dus iemand met zo'n Civic zou dan weer geen lid mogen worden, want hij heeft een gepimpte auto, ook al is deze uit 1977. Wanneer is een auto gepimpt en wanneer niet? En auto's van 20 jaar zijn al auto's uit 1991! Verder zijn alle Honda liefhebbers welkom, vooral als het oudere materiaal de voorkeur heeft. Alleen richt de club zich op de Honda's van 20 jaar of ouder.

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Etarsa

Bericht door Etarsa » di jul 19, 2011 19:27

Blackrix schreef: Alleen richt de club zich op de Honda's van 20 jaar of ouder.
Blackrix
Dus mijn auto valt buiten de boot qua motto van de club, mijn Civicje is nog maar 16......jammer !

Als de club meer zielen wilt dan zou ik 20 jaar terugtrekken naar 15 jaar, dan begint iets al nostalgisch te worden in mijn ogen.

Maar de defenitie van oldtimer is: Een oldtimer is een klassiek voertuig waarvan het model al lange tijd niet meer gefabriceerd wordt. Bij een auto spreekt men doorgaans van oldtimer als deze periode meer dan 25 jaar is.

De Honda Vriendenkring Nederland is dan formeel geen Oldtimerclub !

Honda's nieuw zijn al schaars, laat staan een oude Honda. Ik zou zeggen koesteren die hap !! Al is die dan geen 20 !

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » di jul 19, 2011 20:19

Het probleem is alleen dat bij de leeftijd van 15 jaar veel tupperware-auto's zitten. Maar wat vind de rest er van?

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Etarsa

Bericht door Etarsa » di jul 19, 2011 20:58

Blackrix schreef:Het probleem is alleen dat bij de leeftijd van 15 jaar veel tupperware-auto's zitten. Maar wat vind de rest er van?

Blackrix
Ach, wat is tupperware tov blik......wat een ge***

Gaat het om het hoge blik of tupperware gehalte of chrome of om de liefhebberij van wat oudere Honda's ?
Maakt mij niet uit hoor maar als je de behoefte hebt om plezier met elkaar te delen omdat ieder1 een passie heeft voor Honda dan is het toch prima ? Of is er alleen passie voor chrome van voor 1980 ? Klinkt nogal 1 kennig als je het mij vraagt. Persoonlijk vind ik een Honda van welk jaar dan ook respectabel, of er nou chroom of tupperware (lees kunststof bumpers) aan hangt als het maar een originele Honda benaderd.........
Laatst gewijzigd door Etarsa op di jul 19, 2011 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » di jul 19, 2011 21:20

Etarsa schreef:
Blackrix schreef:Het probleem is alleen dat bij de leeftijd van 15 jaar veel tupperware-auto's zitten. Maar wat vind de rest er van?

Blackrix
Ach, wat is tupperware tov blik......wat een ge***
Etarsa schreef:....alle oude Honda's hetzij NIET gepimped zijn welkom.
Je begon zelf over het niet toelaten van gepimpte Honda's. Gepimpte auto = tupperware. Maar nogmaals, wat vind de rest ervan?

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Etarsa

Bericht door Etarsa » di jul 19, 2011 21:23

Blacktrix heb wat aangepast.......1 draadje voor die van jou.

Hans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do nov 09, 2006 16:41
Locatie: Wagenborgen

Bericht door Hans » di jul 19, 2011 22:04

Etarsa schreef:
henkkok schreef:nee dat maakt niet uit wat voor honda,s heeft u gr henk
Als dat zo is dan veranderen de bestuursleden toch gewoon het concept....alle oude Honda's hetzij NIET gepimped zijn welkom.
Hoe oud ze ook zijn. IPV 20 jaar en ouder......misschien is er dan meer animo. Bij mij ten minste wel !!
Ik krijg soms een beetje een niet welkom gevoel omdat er alleen maar 70ers en een handvol 80's zijn en geen begin 90ers...en verder.
Een beschaafde club voor Honda liefhebbers die de auto origineel laten zijn er niet behalve de HVN !! (een unieke kans !!)
En dan is uitgerekend daar de wens dat de auto 20 jaar en ouder is....jammer.
Misschien tijd voor een fluwelen revolutie.

ALLE Honda's zijn welkom mits ORIGINEEL......we zijn toch vrienden ?

Waar is er anders Honda Vriendenkring Nederland voor als je auto 20 jaar en ouder dient te zijn......
Precies dat gevoel heb ik ook.
Rij mn hele leven al Honda en heb alle types al gehad van bolletje, 1e gen Prelude, 1e gen Accord tot Tourer Diesel van 2006.
M'n Aerodeck heb ik al 9 jaar en rij er nu weer in omdat diesel niet meer rendabel was voor mij.
Maar ja, ding is van 1995. Maar ze zijn best exclusief.

Maar goed, ik kan me het gevoel van Etarsa goed voorstellen.
Wilde er alleen niet over beginnen.
Honda Accord 2.4i Type S Aut 2010
Honda Civic 2.0 Type S 2005
Honda Monkey Z125 '23
Yamaha MT01 2011
Yamaha XT500 1977

Gebruikersavatar
CIVIC GT 1985
Berichten: 1750
Lid geworden op: vr mei 08, 2009 21:43
Locatie: Amsterdam

Bericht door CIVIC GT 1985 » di jul 19, 2011 22:07

Laten we het wel gezellig houden he?

Ik ben van mening dat ook jongere Honda's van de partij mogen zijn, maar dan niet zooo gepimpt dat we eerst goed moeten kijken of het wel een Honda is..

Ik begrijp dat het doel de wat oudere Honda's onder ons zijn, maar zo trek je wel een groter publiek misschien en wie weet worden er meer oudjes aangeschaft en groeit de club.

Laten we met ze allen zoveel mogelijk Honda's op de weg houden voordat ze recycled worden tot koelkast!

15 jaar en ouder?

Gr. Remco
Laatst gewijzigd door CIVIC GT 1985 op di jul 19, 2011 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie