SMbolletje

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
SMBolletje

Bericht door SMBolletje » zo mei 01, 2011 13:33

Bedankt Theo en Margriet,

Ik had beloofd om 'm weer mooi te maken en ik heb mijn woord gehouden.
De Bol heeft ons ook weer zonder problemen thuis gebracht en staat nu uit te rusten op de oprit.

Groet,
Alain

SMBolletje

Bericht door SMBolletje » za aug 27, 2011 21:18

Hallo Hondavrienden,

Na een lange zoektocht naar een shuttle daily heb ik vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald. Het is een.....HR-V geworden. Ik liep er toevallig tegen aan en de deal was gesloten voor ik er erg in had. Wel een grappig karretje.

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » za aug 27, 2011 22:11

Is inderdaad een fijne auto, mijn moeder heeft er een aantal jaren één gehad, prima auto! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Maar, euh, foto's??

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Etarsa

Bericht door Etarsa » zo aug 28, 2011 09:58

Een auto die je niet te snel in de bochten moet nemen......maar wel een leuk model die HRV. Heb er ook 1 gehad maar vond hem toch op de snelweg erg windgevoelig en in de bochten belabberd. Had het gevoel dat ie ging omslaan.

SMBolletje

Bericht door SMBolletje » zo aug 28, 2011 11:42

Het is inderdaad geen bochtenbeest. Wij zullen de auto eigenlijk alleen gebruiken als 2e vervoersmiddel. Voor de lange afstanden rijden we in een Renault Twingo diesel. :???:

Foto's zal ik plaatsen na het schoonmaken.
Als het ooit nog stopt met regenen tenminste.

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » zo aug 28, 2011 11:43

Op lange afstanden is een HR-V een prima auto! En inderdaad, de bochten moet je niet nemen als bijvoorbeeld met een Civic, maar hij staat ook wat hoger op de pootjes, dus da's niet zo vreemd!

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

SMBolletje

Bericht door SMBolletje » zo aug 28, 2011 12:07

Ik heb een foto van de advertentie gevonden.
Deze voorkant had ik nog nooit gezien bij een HR-V.

Afbeelding

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » zo aug 28, 2011 12:51

Ziet er goed uit! Ik denk dat het front niet een originele Honda accessoire is, omdat het H embleem niet volledig meer zichtbaar is. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit bij Honda doen. ;-)

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Leuke wagen

Bericht door andregc » zo aug 28, 2011 13:51

Ziet er goed uit, je koopt veel auto voor een leuk bedrag waarschijnlijk.
Veel plezier ermee, fijn dat je tweede auto ook een honda blijft, we moeten de 2dehands markt toch een beetje blijven dragen.

Hoe is het met je bol verder? Ook weinig tochtjes gemaakt met het weer neem ik aan.

Groeten andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

SMBolletje

Bericht door SMBolletje » ma aug 29, 2011 19:33

Als je goed zoekt dan kan je een HR-V vinden voor een mooie prijs.
Veel mensen vinden het een afzichtelijke auto waardoor hij niet gewild is.
Ook ik vind hem niet zo mooi maar toch heb ik er altijd een zwak voor gehad.

Andre
De bol heeft de hele "zomer" buiten op mij staan wachten maar het is er niet van gekomen om een rit te maken. Ik wacht nog een paar weekjes maar dan gaat ze toch de stalling in.

Groet, Alain

Schuttie

Bericht door Schuttie » wo apr 04, 2012 11:41

Ik heb al een hele tijd geleden in het naburige dorp een paar foto's gemaakt van een blauw bolletje met de bedoeling ze nog eens bij het gespot tabje te plaatsen. Nu keek ik ze terug en zag ik sm op het kenteken. Dat deed een belletje rinkelen! En ja hoor 25 en 26 kwamen ook overeen. Gespot op de oprit in Rheden dus. 09-03-12 zag ik weer een blauw bolletje bij presikhaaf zal ook jou monster geweest zijn? Ik ben iniedergeval blij dat het misterie van het blauwe bolletje is opgelost:P

Robert Itr

Bericht door Robert Itr » wo apr 04, 2012 17:24

Had deze hier nog niet gezien,inderdaad netjes geworden.
En de auto al getaxeerd?

SMBolletje

Bericht door SMBolletje » wo apr 04, 2012 17:55

@ schuttie. Dat was niet mijn bol. SM staat nog in de stalling. Waarschijnlijk mag ze dit weekend weer naar buiten. De oude foto was natuurlijk wel van de bol. Toen was hij nog van Theo en Margriet.

@robert. De bol is vorig jaar getaxeerd dus ik kan met een gerust hart rondrijden.
Laatst gewijzigd door SMBolletje op wo apr 04, 2012 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Schuttie

Bericht door Schuttie » wo apr 04, 2012 17:58

Het moet dezelfde zijn geweest want het kenteken is precies hetzelfde. De foto is vorig jaar februari gemaakt dus vandaar misschien.

SMBolletje

Bericht door SMBolletje » wo apr 04, 2012 18:02

Klopt! Ik was mijn post net aan het aanpassen...

Plaats reactie