Honda's op sloperijen...

Bied hier je onderdelen aan.
Plaats reactie
Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Honda's op sloperijen...

Bericht door Blackrix » ma jul 19, 2010 17:45

Gisteren tijdens de meeting hoorde ik tot mijn verbazing dat verschillende leden Honda's op sloperijen weten te staan waarvan andere leden weer onderdelen zoeken. En we hebben de club ook om elkaar te helpen aan delen. Ik heb al diverse keren hier aandacht op gevestigd in diverse topics, en het leek me een goed idee om er een speciaal topic aan te wijden.

Mocht je dus op een sloperij komen en een oude Honda zien, meld het hier! Heb je de delen zelf niet nodig, dan kun je een ander forumlid er misschien wel mee helpen.

Om te beginnen. Ik was vandaag bij autodemontage Prins in Erica. Daar ligt al o.a het volgende:

Een witte Civic Automaat volgens mij uit 1987 met 118.000 km op het blok.

Een zilvergrijze Jazz met een defecte motor, maar verder wel compleet. Deze is kort geleden binnen gekomen. Helaas geen rechter buitenspiegel en geen klokje in het dashboard.

Zilvergrijze Honda Integra model 1986.

Ik zou zeggen, vul maar aan en hou up to date. De meeste sloperijen zullen dit soort auto's niet lang laten staan, omdat het geen waarde voor ze heeft en er weinig animo voor de delen is. En wat ook belangrijk is, onderdelen die je nu niet nodig bent, kun je volgend jaar wel nodig zijn. En ga er maar van uit dat het spul dan wel weg is en je misgrijpt!

Wie volgt??

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Robert Itr

Bericht door Robert Itr » ma jul 26, 2010 20:29

Heel goed idee,ik ga binnenkort nog even over Assen en Groningen en omstreken. Zal het ook melden van wat ik tegen kom.

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » ma jul 26, 2010 21:49

Bedankt. Ik denk dat er her en der nog meer staat dan we weten, dus alle info is welkom!

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Dracoplasm

Bericht door Dracoplasm » zo aug 22, 2010 15:34

Robert Itr schreef:Heel goed idee,ik ga binnenkort nog even over Assen en Groningen en omstreken. Zal het ook melden van wat ik tegen kom.
Waar ga je heen dan? Ik moet eigenlijk enkele onderdelen hebben, stukje uitlaat, evt. goede voorruit ed.

Robert Itr

Bericht door Robert Itr » zo aug 22, 2010 19:27

Een paar willekeurige sloperijen,bij hoving Groningen moet nog een 1ste gen staan.Gespot door Blacktrix...

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » ma aug 23, 2010 22:11

Daar was niet veel meer van over, helaas.....

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Plaats reactie