Honda Accord

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
zjelko
Berichten: 1
Lid geworden op: za jun 10, 2023 08:53

Honda Accord

Bericht door zjelko » do jun 15, 2023 20:25

Goeie avond iedereen,

Mijn naam is Zjelko en ben niet woonachtig in Nederland maar ben er wel opgegroeit en voel nog steeds een verwantschap.
Nederlanders zijn fijne mensen, jullie regering minder :-) Maargoed ik heb me aangemeld omdat ik vanaf morgen een Honda
Accord in mijn bezit zal hebben. Het is een model 8. Er zijn wat modificaties aangebracht en het is een diesel. Een diesel omdat ik veel rij
en mijn vorige auto een arm en een been kostte aan benzine. Mijn vorige auto was een Lexus, een IS250. Helaas werd hij te klein en brengt
Lexus geen goede ruime diesels op de markt. Gelukkig is er een goed alternatief, Honda. Altijd in mijn top 3 gestaan. Heb de auto uitvoerig
getest en hoop omdat het toch een tweedehandsje is, dat ik er een goede koop aan heb gedaan. Het is de 2.2 I-DTEC. De 150PK versie waarvan de ECU
gemodificeerd is en nu ruim 200PK levert. De airco werkt niet alleen, en dat is nog even een dingetje. Nou dat was het mijn voorstel ronde.
Ik hoop dat ik hier net zoveel plezier heb als op het Lexus forum.

Vriendelijke groet allemaal vanaf de Balkan.

cabrio_rob
Berichten: 27
Lid geworden op: za apr 08, 2023 21:36
Locatie: Heerlen

Re: Honda Accord

Bericht door cabrio_rob » zo jun 18, 2023 11:12

Welkom

Hans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do nov 09, 2006 16:41
Locatie: Wagenborgen

Re: Honda Accord

Bericht door Hans » wo jun 21, 2023 14:20

Welkom bij ons op het forum. :woow:

Over auto's en regering zijn we het iig al eens.
Honda Accord 2.4i Type S Aut 2010
Honda Civic 2.0 Type S 2005
Honda Monkey Z125 '23
Yamaha MT01 2011
Yamaha XT500 1977

Plaats reactie