Draagarm boven links-voor van Prelude 4th gen op Prelude 5th gen?

Plaats hier je oproep als je op zoek bent naar onderdelen.
Plaats reactie
ButerBreaGrieneTsiis

Draagarm boven links-voor van Prelude 4th gen op Prelude 5th gen?

Bericht door ButerBreaGrieneTsiis » di jan 17, 2017 18:40

Hallo forummers,

Ik weet niet of ik dit in het juiste forum vraag. Mocht dat niet zo zijn, hierbij mijn excuses.

Ik moet de draagarm boven links-voor van mijn 2000 Prelude (5de generatie) vervangen. Nu zag ik een draagarm welke van een 1994 Prelude (4de generatie) afkomt.
Past deze draagarm op mijn auto? Ik probeer uiteraard de kosten wat te drukken, maar wil van te voren graag weten of het past :)

Ik hoop dat één van jullie me daar duidelijkheid over kan geven :)

Chris1144
Berichten: 175
Lid geworden op: wo feb 24, 2016 22:56
Locatie: Almelo

Re: Draagarm boven links-voor van Prelude 4th gen op Prelude 5th gen?

Bericht door Chris1144 » di jan 17, 2017 21:20

Voor zover als dat ik weet passen de voor boven draagarmen niet van een 4th generatie op een 5th generatie, achterste boven draadarmen moeten meen ik wel uitwisselbaar zijn. Voorste niet,

https://www.123autoparts.nl/onderdelen/ ... t/adh28636

Ik was enkel zelf denk ik alleen niet aant martelen gegaan met een tweedehands draagarm, zo duur is een vervangende nieuwe toch niet?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

ButerBreaGrieneTsiis

Re: Draagarm boven links-voor van Prelude 4th gen op Prelude 5th gen?

Bericht door ButerBreaGrieneTsiis » di jan 17, 2017 23:20

Hallo Chris1144,

Bedankt voor je reactie. Nadat ik deze gelezen heb ben ik wat verder gaan zoeken en deze passen inderdaad niet onder mijn 5th gen.
Nu kan ik van een collega een tweedehands draagarm overkopen voor €25,-. Deze kan ik er zelf wel onderzetten, dus voor die prijs durf ik de gok best te nemen.

Plaats reactie