John hier

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
John1983

Re: John hier

Bericht door John1983 » za mar 23, 2013 17:20

Geloof mij maar.... ik ga echt geen gesprek meer met hem voeren... Gewoon omdat hij het niet kan :)

John1983

Re: John hier

Bericht door John1983 » wo aug 14, 2013 14:00

Zo het is weer een tijdje geleden maar vanalles gebeurd: Ten eerste ben ik werkloos, dus tijd genoeg om mijn civic op te knappen. Bij Henk een pakkingset voor de hele motor gehaald en diverse spullen besteld om het motortje weer netjes te krijgen ( Hij liep al netjes maar had wat lekkages.) Net gebeld waar het pakketje bleef: communicatiestoring tussen het bedrijf en het postbedrijf, dus nu wordt het vrijdag of zaterdag geleverd. Ik moet alleen nog een (nieuwe) radiateur hebben en een electronische ontsteking hebben... Ik heb nog wel een ontsteking van een crx type 1 liggen maar weet niet of die pas te maken is. Binnenkort nieuwe foto's :)

mielko
Berichten: 1280
Lid geworden op: di nov 17, 2009 21:13
Locatie: zeeland

Re: John hier

Bericht door mielko » wo aug 14, 2013 23:07

Misschien is dit een goede goedkope oplossing voor je .
http://www.velleman.eu/products/view/?c ... nl&id=8946
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35

John1983

Re: John hier

Bericht door John1983 » do aug 22, 2013 23:59

Nou het begint lekker: ik heb de bestelling niet gekregen, sterker nog, het is weer geretourneerd. Ze hadden niet gekeken of alle gegevens aanwezig waren... Huisnummer ontbrak namelijk (kwam ik ook later achter.) Nu opnieuw een bestelling gedaan en een mailtje gestuurd MET huisnummer. Kijken of ik het volgende week nu wel heb.

Plaats reactie