henkhondadag

Gewoon voor al onze onzin die we kwijt willen.
Plaats reactie
Mitsu-san

henkhondadag

Bericht door Mitsu-san » za sep 29, 2012 21:50

bij foto's van meetings heb ik een link geplaatst naar mijnalbum met een paar foto's van deze leuke meeting.
zowel binnen als buiten was er leuks te zien en te doen. 8)

en ja ik rij nog steeds geen oudere honda, maar vind ze wel heel leuk, vandaar dat ik ook ff kwam kijken, met mijn mitsu-bolletje, naar het leuke spul. :lol:

jammer dat er n opmerking voorbij kwam dat iemand dacht dat het een hondadag was.. :shock:
zeker, dat was het ook, maar andere merkrijders vinden oude honda's ook leuk en tonen daarom ook belangstelling.. ;-)
respect naar elkaar dat we oude japanners op de weg houden is toch mooi, in deze tijd van eenheidsmodellen van de grote merken..? :-)

groet john

civicsafari
Berichten: 102
Lid geworden op: zo jul 17, 2011 11:57
Locatie: drachten

Bericht door civicsafari » zo sep 30, 2012 20:33

hallo john,

jammer dat soort opmerkingen inderdaad. zelf zijn we wel met onze peugeot 307 naar meetings geweest, en dan krijg je dat soms ook te horen.

gelukkig hebben we nu alleen nog honda's.

hopelijk weerhoud het je er niet van in de toekomst nog eens op een meeting te komen want ik wil die colt wel eens in het echt zien, worden ook zeldzaam.

groetjes dineke

Gebruikersavatar
Gekke Gerritje
Berichten: 1528
Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
Locatie: West-Terschelling

Bericht door Gekke Gerritje » zo sep 30, 2012 21:00

Hai John, leuk dat je geweest bent wn jammer dat ik je Colt gemist hebt want mijn oom en mijn broer hebben er ook zo één gehad en vaak meegereden en mijn vrouw heeft een 88'er en een 96'er gehad.

Ik ben trouwens verleden jaar met mijn Accord naar de Sharknosemeeting geweest want ik heb ook een 525eA van 86 en kreeg toen wel veel leuke opmerkingen maar ook wel wel zeurders aan mijn Honda, maar ze vonden het wel een mooie wagen.
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966

GenkiHonda

Bericht door GenkiHonda » zo sep 30, 2012 21:50

Hallo John,

Je mooie Mitsubishi heeft zeker indruk gemaakt, prachtige auto!
Ik hoop dat die opmerking als grap bedoeld was, want elke oude Japanner is een lust voor het oog wat mij betreft ;-) .

Hoop je autootje nog een keer terug te zien op een van de meetings. :-)

Gr, Stephan

Mitsu-san

henkhondadag

Bericht door Mitsu-san » ma okt 01, 2012 05:33

aangezien het voor mij een thuismeeting was en ik al jaren bij deze garage en henk kom, ben ik zelfs 2x geweest om het mooie spul te bewonderen. :lol:
daarvoor had ik speciaal mijn turbootje uit de garagebox gehaald.
wil ik hem weer terugzetten, wil de deur niet meer open.. :evil:
nu staat hij buiten voor mijn deur, echt balen met deze temperaturen! :cry:

als er weer een meeting redelijk in de buurt is zal ik zien of ik weer kan komen.

maar misschien dat jullie volgend jaar ook bij de ziekenhuis stjansdal-toertocht kunnen zijn, er was dit jaar maar 1 honda ,civic,..
lijkt mij mooi om te zien een hele rits honda's op de parkeerplaats en in de toertocht.. :lol:

Mitsu-san

Bericht door Mitsu-san » ma okt 01, 2012 05:36

@gerrit,
hoe veert je accord nu, met nieuwe achterschokkers?
zie foto's bij meetingfoto's! :-)

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Re: henkhondadag

Bericht door Blackrix » ma okt 01, 2012 12:33

Mitsu-san schreef:
jammer dat er n opmerking voorbij kwam dat iemand dacht dat het een hondadag was.. :shock:
zeker, dat was het ook, maar andere merkrijders vinden oude honda's ook leuk en tonen daarom ook belangstelling.. ;-)
respect naar elkaar dat we oude japanners op de weg houden is toch mooi, in deze tijd van eenheidsmodellen van de grote merken..? :-)

groet john
Even voor degene die deze opmerking heeft gemaakt, wil die persoon even het reglement lezen? Daar staat heel duidelijk het volgende:

"Heb respect voor elkaar en voor elkaars auto. Kraak andere merken niet af! "

Lijkt me duidelijk, toch?

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Gebruikersavatar
Gekke Gerritje
Berichten: 1528
Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
Locatie: West-Terschelling

Bericht door Gekke Gerritje » ma okt 01, 2012 18:54

John, wagen rijdt super. Met mijn lpg tank erin ging ze toch wel wat doorslaan her en der en nu is het weer prima, toch soepel geveerd maar niet meer doorslaan of heel ver inzakken.
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966

Plaats reactie