Civic 2de gen (facelift) onderdelen

Bied hier je onderdelen aan.
Plaats reactie
Steff86

Civic 2de gen (facelift) onderdelen

Bericht door Steff86 » wo okt 05, 2011 20:28

Beste honda-liefhebbers,

Ik ben (misschien) van plan een donorauto (groene 3 deurs 1300 hondamatic, bouwjaar mei '82) te kopen. De auto is aan de buitenkant best flink geroest.
Staat inmiddels bijna een jaar stil (11 maanden).

Hij start wel, dat is wel een voordeel! Als je het plaatwerk op sommige stukken ziet, geloof je dit misschien niet direct :P

Het interieur is bruin en in goede staat (geen scheuren in de bekleding).

Ik ben zelf wel geinteresseerd in een aantal onderdelen, maar ik kan de auto gewoon niet zelf 'genoeg' gebruiken om het gevraagde bedrag neer te tellen. Ben tenslotte maar student.

Heeft iemand nog interesse in onderdelen? Zo ja in welke? Als je reageert, kan ik wellicht zorgen voor foto!

Mvg,

Stefan

Steff86

Bericht door Steff86 » vr okt 14, 2011 10:23

Beste hondaliefhebbers,

er is inmiddels nieuws. Ik heb een betere (nieuwere) honda civic als donorauto gevonden.

De gegevens zijn: Honda civic 2de generatie, type 82-83.
Kleur: Arctic silver
Motor: 1300
Hatchback: 3-deurs
Interieur kleur: Blauw
Uitvoering: Handgeschakeld

Kapot: koppakking / koelsysteem en roestig plaatwerk

Zijn er nog mensen die interesse hebben in onderdelen voor dit type civic? ik heb een heleboel foto's gemaakt bij de bezichtiging gisteren.

Reageer dan even op dit thread en dan stuur ik de foto's. Zeg even welke onderdelen je zou willen en voor welke prijs. Ik zelf wil graag de bumpers hebben van de civic. Dit is echter niet genoeg/ rendabel om de hele auto over te nemen bij gebrek aan sloopplaats :P

Graag hoor ik van jullie!

Mvg,

Stefan

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

achterklep

Bericht door andregc » vr okt 14, 2011 11:34

hallo,

er staat iemand op marktplaats die een achterklep zoekt, die moet je iig zien binnen te hengelen.

groeten andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

nico-b
Berichten: 292
Lid geworden op: di dec 11, 2007 22:08
Locatie: gemert

Bericht door nico-b » vr okt 14, 2011 13:32

je hebt een PB

Acclaim

Bericht door Acclaim » vr okt 14, 2011 19:15

he das jammer, dat bruine interieur was misschien wat voor mij geweest ;)

Steff86

Bericht door Steff86 » vr okt 14, 2011 20:07

Dat bruine interieur kan nog steeds, deze auto staat voorlopig nog wel op een (buiten) terrein. Maar hij is (nog) niet van mij.

De tweede post van mij, over de zilveren 3 deurs is inmiddels niet meer geldig.

Was gisteren bij die vrouw geweest, foto's gemaakt, afspraken over prijs en hoe het verder gaat. Zij heeft hem gereserveerd voor mij, zegt ze, vervolgens mailt ze vandaag doodleuk, en ik quote: "Honda is verkocht MVG". Nou lekker dan, heel veel mailverkeer .. 2 uur bezig geweest bij de auto met foto's en inspectie .. en meer dan 6 uur reistijd voor nop. Lekkere belofte.

De groene civic met veel roest is dus wel nog een optie, maar die heeft geen nieuwe voorpijp voor mij :(

Interieur zou dus nog wel kunnen Acclaim, maar dan moeten meer mensen iets van deze auto willen ivm prijs van de auto.

Groetjes

Plaats reactie