Low-pressure of High-pressure aftermarket externe benzinepomp ?

Stel hem hier en misschien kan een ander lid je helpen.
Plaats reactie
AWH

Low-pressure of High-pressure aftermarket externe benzinepomp ?

Bericht door AWH » zo apr 30, 2017 18:38

Als ik de externe,dus niet binnenin de tank zittende,benzinepomp van mijn 2 gen.prelude met dubbele carburateurs wil vervangen door een aftermarket benzinepomp.moet deze dan Low-pressure of High-pressure zijn ? Dus hoge- of lagedruk pomp ?

Auke.

mielko
Berichten: 1280
Lid geworden op: di nov 17, 2009 21:13
Locatie: zeeland

Re: Low-pressure of High-pressure aftermarket externe benzinepomp ?

Bericht door mielko » di mei 02, 2017 21:24

Ik zou zeggen laag,want hij hoeft alleen de carbs te vullen.En niet op druk rond te pompen zoals bij injectie systemen
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35

minimonster
Site Admin
Berichten: 2201
Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Low-pressure of High-pressure aftermarket externe benzinepomp ?

Bericht door minimonster » wo mei 03, 2017 21:15

Dat lijkt mij ook!

Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012


Zomer Honda's
-VA360/ 1975 :crazy:
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973

AWH

Re: Low-pressure of High-pressure aftermarket externe benzinepomp ?

Bericht door AWH » za mei 06, 2017 11:45

Dat zijn dus de antwoorden die ik zoek,zo kom ik weer iets verder in mijn zoektocht naar een passende en geschikte aftermarket benzinepomp. Had zelf wel hetzelfde vermoeden maar zie dat dan toch ook graag bevestigd voordat ik iets aanschaf waar je niks mee blijkt te kunnen.

Auke.

Plaats reactie