Leon

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
LeonL

Leon

Bericht door LeonL » zo feb 03, 2013 20:56

Ben nieuw op het forum dus hierbij mijn voorstel topic.

Leon, 23 jaar jong, woon in Koewacht.

Heb 3 auto's. De eerste 2 zijn misschien iets te nieuw voor hier :P

Een civic uit 94 en een CRX uit 89. Zijn beide projectjes geweest (nog steeds)

Hoe die gekocht is, zonder interieur en zonder motorblok

Afbeelding

Nu, VTI motorblok en VTI interieur + wat extra's
Afbeelding

De crx was standaard bij aankoop op de uitlaat na.

Afbeelding

En na een jaartje werk staat die nu voor de tweede winter bij de honda dealer te overwinteren

Afbeelding

En waar ik nu aan ga beginnen. CRX type 1, 1986, 147.xxx op de teller, een heel net interieur verder, stoelen nog netjes vrij van instapschade. Blokje loopt ook erg netjes (voor die paar km die ik gereden heb tot nu toe)

Afbeelding

Rotte bodem en wielkasten, barst in de voorruit, en nog wat extra roest hier en daar.

PreludeSN
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 21:25
Locatie: Houten

Re: Leon

Bericht door PreludeSN » zo feb 03, 2013 21:16

Hoi Leon, welkom! Je hebt al een hele mooie verzameling Honda's om happy van te worden. Toen ik 23 was had ik alleen een Batavus om mee te sturen :-)

minimonster
Site Admin
Berichten: 2203
Lid geworden op: do mei 27, 2010 07:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Leon

Bericht door minimonster » zo feb 03, 2013 21:32

Hey Leon,

Welkom hier!! Volgens mij wonen wij het verst mogelijk uit elkaar!! Mooie Honda's heb je in ieder geval.....

@Ronny is dat jouw oude NSX daar binnen??

Marko
Winter Honda's
Element EX.awd 2003
Civic 2012


Zomer Honda's
-VA360/ 1975 :crazy:
-TN550/ Pickup 1986
-X-adv750 2017
-Dax st90 1973

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » zo feb 03, 2013 22:28

PreludeSN schreef:Hoi Leon, welkom! Je hebt al een hele mooie verzameling Honda's om happy van te worden. Toen ik 23 was had ik alleen een Batavus om mee te sturen :-)
Bedankt, ja ben er ook erg blij mee. Voordat ik 18 was stond er al een civic voor de deur, van daaruit maar verder gegaan met Honda.

Zwarte diesel is van m'n broertje, Rode R is van pa, Zwarte civic was van m'n broertje, stond toen net te koop. En donker blauwe was m'n eerste civic. En de Citroen is ook van m'n pa. CRX stond toen al bij de Honda dealer.
Afbeelding

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » zo feb 03, 2013 22:30

minimonster schreef:Hey Leon,

Welkom hier!! Volgens mij wonen wij het verst mogelijk uit elkaar!! Mooie Honda's heb je in ieder geval.....

@Ronny is dat jouw oude NSX daar binnen??

Marko
Bedankt Marko, zou goed eens kunnen. Moet sowieso vaak wel een paar uur rijden als ik onderdelen op wil halen. Bedankt.

Is volgens mij niet de oude van Ronny (Lucassen)

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » zo feb 03, 2013 22:39

De CRX twee weken geleden gekocht. Hierbij nog even wat ik ''gedaan'' heb.

Dit kon ik zo niet laten :P. Op de foto lijkt het zelfs nog schoner dan het eigenlijk was.
Afbeelding

Dan zag ik achteraan een redelijke plas water. Maar achterlichtpakking zagen er netjes uit. Toen zag ik dat die afwateringspijpjes niet in die rubbers zaten. Kreeg ze er ook niet naar toe, leken wel gekrompen :P. Dus een stuk tuinslang er aan, krimpkous met lijm er overheen en dicht gemaakt. Hopelijk is dat de reden. Toen wilde ik de zitting van de ''achterbank'' er uithalen, maar die zat door de combi van water en vriezen vast :-D . Dus kachel aan in de schuur en verder met schoonmaken.

Afbeelding

Nu dus al redeiljk schoon, Maar alles moet er toch een keer uit, dus dan maak ik het echt goed schoon. Foto van schone binnenkant maak ik morgen even. Hopelijk morgen al wat spullen ophalen voor de CRX die op deze gesneuveld zijn, maar dat hangt van het weer af ;)

Interieur stukje schoner.

Afbeelding

Nieuwe rubbers voor de voorruit.

Afbeelding

Hier hoort normaal de gordel vast te zitten :P.

Afbeelding

Bijrijderskant achter de stoel. Hier nog wel de gordelbevestiging te zien.

Afbeelding

Een beetje roest.
Afbeelding

Bijna klaar voor de Flintstones.

Afbeelding

Maar het goede nieuws van vandaag. Weinig roest achter de sideskirts. Wat dan weer verassend is.

Afbeelding

Hier is wel al eens iets gemaakt. Maar verder nog wel netjes eigenlijk, niet al te veel werk aan deze plekken dus gelukkig.
Afbeelding

Houders voor het schuifdak rubber. Als dit net zo rot als bij een type 2 zal dit wel al ver weg zijn.
Afbeelding

En het achterste Civic embleem.

Afbeelding

En de voorst H nog.

Afbeelding

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » zo feb 03, 2013 22:40

Gisteren dus wat spul opgehaald. Hij had nog een net luchtfilter liggen.

Omdat er geen doos bij zat vandaag maar gelijk gekeken wat er eigenlijk in zat.

Nou, dit dus :?
Afbeelding

Dan het voorscherm er af om er een zwart op te zetten voor het zicht, en gelijk kijken wat er allemaal rot zou kunnen zijn achter het scherm. Valt allemaal wel mee. Het is maar oppervlakte roest, gelijk terug tot blank geschuurd en roestomvormer er op. Morgen even spuiten en dan is het weer netjes. Hier komt het water uit wat via de parafaan komt.

Afbeelding

Voorkant eigenlijk niks te zien. Wat die witte verf is, geen idee, voelt toch glad aan daar, dus lijkt me geen roest te zitten, maar om zeker te zijn toch maar wel even schuren en kijken.

Afbeelding

En dan het zwarte scherm er op, onderkant was ook zwart, maar toch maar even grijs gespoten voor het zicht totdat het allemaal gedaan wordt.

Afbeelding

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » zo feb 03, 2013 22:41

Het embleemke uit zwitserland is zelfs ook al binnen :D

Afbeelding

Afbeelding

De volgende ook.

Afbeelding

Afbeelding

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Re: Leon

Bericht door andregc » ma feb 04, 2013 00:48

Hallo leon,

gaaf setje auto's. Je crx ziet er super netjes uit zeg, hoop dat je de type 1 ook zo strak gaat maken. Leuk dat je veel foto's plaatst. We hebben veel te weinig crx'en type 1, dus extra leuk dat je meedoet op het forum.

groeten Andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » ma feb 04, 2013 12:37

andregc schreef:Hallo leon,

gaaf setje auto's. Je crx ziet er super netjes uit zeg, hoop dat je de type 1 ook zo strak gaat maken. Leuk dat je veel foto's plaatst. We hebben veel te weinig crx'en type 1, dus extra leuk dat je meedoet op het forum.

groeten Andre
Hallo Andre, bedankt :D . Is wel de bedoeling, en heb alle tijd dus dat moet wel lukken. Na twee projecten kort op elkaar toch maar even wat rustiger aan doen, kost een hoop geld. Zullen nog veel foto's volgen ;-)

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Re: Leon

Bericht door Blackrix » ma feb 04, 2013 17:57

Hallo Leon,

Welkom bij HVN! Goed bezig met de CRX!

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

mielko
Berichten: 1280
Lid geworden op: di nov 17, 2009 21:13
Locatie: zeeland

Re: Leon

Bericht door mielko » ma feb 04, 2013 18:44

Dag mede zeeuw !
Mooi setje honda's in de tuin!!
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » ma feb 04, 2013 18:51

Blackrix schreef:Hallo Leon,

Welkom bij HVN! Goed bezig met de CRX!

Blackrix
Bedankt :D , het betere werk moet nog komen :D

LeonL

Re: Leon

Bericht door LeonL » ma feb 04, 2013 18:54

mielko schreef:Dag mede zeeuw !
Mooi setje honda's in de tuin!!
Hallo Mielko, jij zit ook op HCN als het goed is.

Bedankt, staan er wel een paar, hopelijk nog wel uitbreiden :roll:

John1983

Re: Leon

Bericht door John1983 » ma feb 04, 2013 22:59

Hey Leon,

Ziet er goed uit kerel!

Plaats reactie