graag voorstellen: civicvriend

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
civicvriend

graag voorstellen: civicvriend

Bericht door civicvriend » wo nov 06, 2019 14:13

Beste Honda Vrienden,

Ik ben civicvriend, maya weirauch, woon in Delft en heb een Honda civic. De civic was eigendom van de spreekwoordelijke oude dame. Hij is alleen naar de winkel en naar de kapper in het dorp geweest, waardoor er na 30 jaar nog slechts 85.000 km op de teller staat, haha. De oude bazin heeft niet veel gepoetst, waardoor hij wat vaal is. Ik wil graag een foto plaatsen van mijn hondaatje, maar ik zie niet hoe dat kan. Groet van maya.

DAFKE
Berichten: 809
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Re: graag voorstellen: civicvriend

Bericht door DAFKE » wo nov 06, 2019 14:20

Welkom Maya.

Volgens mij moet je eerst 3 berichten geplaatst hebben voor je foto's kan plaatsen.

Grt Roland

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Re: graag voorstellen: civicvriend

Bericht door andregc » wo nov 06, 2019 20:02

Hee Maya,

wat leuk dat je jezelf aanmeldt, idd 3 berichten en dan kun je gewoon onderaan je bericht een bijlage toevoegen. Hij laadt de foto dan eerst waarna je hem met een ander knopje in het bericht kunt plaatsen.

Zaterdag is er toevallig de afsluitende meeting van het jaar en het belooft behoorlijk druk te worden met oude hondaatjes dus wil je alvast wat onderdelen opsnorren of heb je advies nodig of wil je gewoon je wagen komen showen, kijkdan even bij meetings dan wijst de rest zich vanzelf.

Groeten André
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

Plaats reactie